وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: خداحافظ تیم؛ خداحافظ هواداران

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر پس از استعفایش از سمت مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مصاحبه کرد.  

 

به نقل از صفحه رسمی بایرن مونیخ در اینستاگرام، ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ امروز از سمتش استعفا کرد. در ادامه مصاحبه او را در این خصوص میخوانید:


خداحافظ تیم؛ خداحافظ هواداران- مخصوصا آنهایی که مرا دنبال می کردند. این یک افتخار برای من بود. خداحافظ. تیم با ثبات و تسلط عالی 10 عنوان قهرمانی کسب کرد. این یک تجربه باورنکردنی بود. از تمامی افرادی که در باشگاه بایرن افتخار همکاری با آنها را داشته ام تشکر می کنم. و همچنین متشکرم بخاطر درک تصمیم من. من و خانواده ام فرصت داشته ایم که درمورد موضوعات مختلف فکر کنیم؛ فعلا نمیخواهم به شغلم ادامه دهم. مدیر ورزشی بودن در بایرن به معنای کارکردن 24 ساعته در 7 روز هفته و صرف کردن انرژیتان برای تیم، باشگاه و مردم است. من 100 درصد سالم هستم. با این حال، در چند هفته ای که به علت بیماری ام از فوتبال دور بودم فهمیدم که به استراحت بیشتری نیاز دارم.

طبق گزارش اشپورت بیلد، سامر بیماری را مغلوب کرده اما هنوز توانایی بازگشت به فوتبال و تحمل فشار و استرس هفتگی را ندارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد