وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه‌: در بایرن سال راحتی نداشتم؛ هیچوقت در مونیخ خنده به لبم نیامد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گلزن آلمان‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت:هیچ سال راحتی در بایرن نداشتم و خنده به لبم نیامد. 

 

ماریو گوتزه در جلسه معارفه رسمی خود با خبرنگاران اظهارداشت: از حضور در بورسیادورتموند خوشحالم و امیدوارم تجربیات مثبت بسیار زیادی را کسب کنم. شهر را به خوبی می‌شناسم. با تیم هم خوب آشنا هستم. وضعیت حواشی تیم نیز خوب است.

این بازیکن ملی‌پوش چندی قبل در ازای 25 میلیون یورو بعد از 3 فصل حضور در بایرن، به دورتموند بازگشت. 
وی در مورد حضور 3 ساله‌اش در بایرن مونیخ نیز با کنایه حرف زد.

ستاره آلمان‌ها در فینال جام جهانی 2014 اظهارداشت: 3 سال تمام خنده به لبم نیامد و غمگین و بی‌حوصله شدم. مسلما هیچوقت سال راحتی در بایرن نداشتم. می‌خواهم اینجا تا آنجا که امکان دارد، بازی‌های خیلی زیادی کنم، به حداکثر افتخارات برسم و کمک تیمم باشم.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
نویر دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 20:48

شاید بتونه با دورتموند بازی های خوبی ارائه بده چون جز ماریو الان کسی رو ندارن
اما وقتی تو بایرن بود پیش این ستاره ها سخته بهترین باشه
از حرفش من هم به عنوان یک طرفدار ناراحت شدم
ولی خب میدونیم شرایط مختلفی دس به دس هم داد تا گوتزه ، گوتزه جام جهانی نباشه
عدم اعتماد پپ و هم چنین مصدومیت هاش
به هر حال حرف قشنگی نزده اما اون هم میخواد طرفدارهای از دس رفتشو جذب کنه

پیمان کیانی سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 00:26

کارش خیلی زشته، الان که بازیکن بایرن و ساکن مونیخ نیست نباید وجه خودشو جلوی هواداران بایرن خرابه کنه.
شاید اینجوری بهش احترام بیشتری بذارن

حسین مولر سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 19:16 http://hosein003.blogfa.com

واقعا که…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد