وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بداشتوبر: نگران نباشید، برمی گردم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بداشتوبر می خواهد با آمادگی کامل به تیم ملحق شود.  

هولگر بداشتوبر همچنان به صورت انفرادی مشغول تمرین می باشد و از اوایل ماه سپتامبر به تمرینات تیمی ملحق خواهد شد، او عجله ای برای بازگشت سریع ندارد و می خواهد در زمان مناسب به میادین بازگردد. او به Kicker دراین باره می گوید:


من یک مدت طولانی نبوده ام، و بازگشتم کمی طول خواهد کشید. مهم این است که من به دراز مدت فکر کنم،آرام هستم و می خواهم با یک آمادگی بالا بازگردم.همه چیز خوب است فقط من زمان احتیاج دارم و می خواهم یک شروع خوب با تیم داشته باشم، نگران نباشید در آینده باز خواهم گشت! در بازی با برمن حاضر نخواهم بود اما بعد از تعطیلات بازی های ملی فکر کنم به تیم ملحق خواهم شد.

او در مورد انچلوتی ادامه می دهد:


او خوب است چون تجربه زیادی برای ما به ارمغان می اورد. من با مربی در ارتباط هستم و از وضعیت خود به او اطلاعات می دهم، می خواهم با تیم تمرین کنم اما باید اول حس خوبی داشته باشم. باید صبر کنم و می دانم در این راه باید همه چیز را با حس و عقل انجام دهم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
رویس چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 17:35

امیدوارم تو جام جهانی 2018 فیکس تیم ملی باشی.

بهروز چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 21:28

من هم امیدوارم ولی اگه جوونای آلمان اجازه بدن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد