وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام در جواب شول: اینکه بازیکنان آزاد شده اند من شک دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام به صحبت های مهمت شول واکنش نشان داد. 

 

پیروزی پرگل (6-0) بایرن مونیخ مقابل وردربرمن سبب شد تا مهمت شول یکی از کارشناسان فوتبال آلمان در اظهار نظری اعلام کند" بازیکنان بایرن از بازی زیر نظر آنچلوتی لذت می برند و از زنجیرهای پپ رها شده اند"

این اظهار نظر با عکس العمل فیلیپ لام کاپیتان باواریایی ها که سابقه کار با هردو مربی را دارد همراه شده است.

به گزارش Sport1 او در این باره گفت:

” اینکه ایا آنها (بازیکنان) آزاد هستند، من شک دارم. من فکر می کنم این بسیار مهم است که شما بازی ای بر حسب موقعیت انجام دهید و فضاها همیشه باید پوشش داده شوند. وقتی ما می بینیم که دفاعی با فشار بالا وجود ندارد پس از ضد حمله استفاده خواهیم نمود. وقتی ما بازی بهتری انجام دهیم پس گلهای بیشتری نیز به ثمر خواهیم رساند.
 “

فرانک ریبری زیر نظر آنچلوتی دوباره شکوفا شده است و عملکرد توماس مولر (ارسال 3 پاس گل برابر برمن) بعد از یک یورو بد باز هم مورد ستایش قرار گرفته است. آنچلوتی در مورد پست مولر در کناره ها می گوید:

” به نظر من توماس مولر یک هافبک نیست ولی او هوش آن را دارد. این باعث می شود او همچنین در حرکات بدون توپ بسیار خوب عمل کند. او نمی خواهد در کناره ها بازی کند اما آن موقعیت بهترین جا برای او می باشد.
 “

لام در مورد استفاده کارلتو از کناره ها می گوید:

” مدافعین کناری بسیار بالا بازی می کنند و هافبک ها باید به عقب کمک کنند (باز گردند)، همچنین بازی عمودی (مستقیم) بیشتر از زمان گواردیولا مورد استفاده قرار می گیرد.
 “

ژابی آلونسو نیز به کارلتو ایمان دارد: "ما می دانیم که ایده های او بسیار خوب هستند اما برای اجرای آن نیاز به تمرین داریم"

توماس اشترونز هافبک سابق بایرن مونیخ نیز با گفتن این جمله از آنچلوتی ستایش می کند" رهبری تیم درست انجام می شود"

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
BAYERN جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 21:06

کسی هست که تو سایت طرفداری عضو باشه؟
یه خواهشی دارم ازت...

Hamid13 شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:38

Salam
Man hastam chtor mage

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد