وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: حداقل هدف من زدن 20 گل است؛ ماریو گومز رقیب جدی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدعی اصلی آقای گلی در بوندسلیگا از اهداف و رقیبانش در لیگ به صحبت پرداخت.  

 

مبارزه برای کسب نشان بمب افکن بوندسلیگا از همان هفته اول کلید خورد. لواندوفسکی 3 گل به وردربرمن زد و هم اکنون در صدر جدول گلزن ترین ها قرار دارد و اوبامیانگ با زدن 2 گل به ماینتس پشت سر لوا قرار گرفت. قاتل لهستانی در گفتگو با sport bild  درباره اهداف جدیدش صحبت کرد:

” زدن 20 گل حداقل هدف من است و بعد از زدن ان تعداد گل بازی به بازی پیش خواهم رفت تا ببینیم در آینده چه خواهد شد. به عنوان یک مهاجم باید مرتبا گلزنی کنم. وقتی که 30 گله بشوم شانس بیشتری برای دفاع از عنوان آقای گلی بوندسلیگا خواهم داشت.
 “

وی افزود:

” من و تیم هنوز جای پیشرفت داریم. در ده دقیقه پایانی بازی اول خسته شده بودم اما این تنها آغاز کار است. دو یا سه هفته دیگر در فرم ایده آل خود خواهم بود.
 “

وی درباره بازگشت ماریو گومز به بوندسلیگا و رقابت با او بیان داشت:

” گومز یک رقیب جدی برای من است. او با گلزنی در هر لیگی خود را به اثبات رسانده است. از بازگشت او به آلمان خوشحالم و برای ماریو آرزوی موفقیت دارم. با وجود اینکه دیر به جمع وولفسبورگی ها ملحق شد اما مطمئنم که زیاد گلزنی خواهد کرد.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 16:53

نه لوا جون اشتباه میکنی فقط گومز نیست چندتا دیگه هم هستن و یکیش هم مولر هست که وقتی شمعش روشن بشه هر توپی که رو پاش یا رو سرش بیاد گل میکنه.
فینال ۲۰۱۲ اروپا را یادتونه مولر چه گلی با سر زد هیچکی نمیتونه اینطوری با اعتماد به نفس به چک گل بزنه. درسته تو جام ملتهای اوپا ناکام بود ولی مولر فوق العاده بازیکن باهوش و زهر داریه و من خیلی دوسش دارم، همه چیزش خوبه بجز پنالتی زدنش چون آروم میزنه ولی اگه محکم بزنه مثل لوا که مثل شیر میاد پشت توپ اونم اینطوری بزنه دیگه همش گل میشه.
درود بر لواندوسکی، ماریو گومز و مولر و همچنین عشق تمام نشدنی آرین روبن.

hosein002 یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 18:42

من که فکر نکنم خارج از بایرن کسی به گرد پای لواندوفسکی برسه.
اماروبن اگه ازمصدومیت خارج بشه هرکاری از دستش برمیاد.مولر هم که سروره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد