وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برانت: 3 امتیاز بازی با نروژ را می خواهیم؛ جاه طلبی را در تیم احساس می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولیان برانت از انگیزه بالای مانشافت برای پیروزی بر نروژ خبر داد.  

 

یولیان برانت بازیکن جوان بایرلورکوزن با نمایش های خیره کننده خود در مسابقات المپیک ریو یواخیم لوو را مجاب به دعوت از خود در تیم اصلی آلمان نمود. به گزارش Goal برانت در مورد بازی خداحافظی شواین اشتایگر و همچنین اولین دیدار آلمان در مسابقات گروهی راهیابی به جاک جهانی برابر نروژ گفت:

” در بازی برابر فنلاند ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که باستی خداحافظی خوبی خواهد داشت، او قرار بود در اخرین بازی ملی خود تا جایی که ممکن است سرگرم کننده بازی کند. در بازی برابر نروژ ما می خواهیم پیروز میدان باشیم، من جاه طلبی را در تیم احساس می کنم. من قطعا الان احساس می کنم جزئی از تیم هستم.
 “

برانت ادامه می دهد:

” بدیهی است که تیم ملی بزرگترین چیزی است که برای ان بازی می کنید. اما من وقاع گرا هستم و می دانم اگر در لیست آلمان برای مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه حضور داشتم مدت زمان زیادی بازی به من نمی رسید اما در برزیل من 6 بازی 90 دقیقه ای بازی کردم.آمادگی من برای مسابقات المپیک غیرمعمول بود اما از لحاظ فیزیکی در سطح سایر بازیکنان بودم، اکنون یک مدال نقره المپیک نیز برای نشان دادن دارم!
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد