وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با مارک فن بومل: بایرن امروز قوی تر از فصل پیش ظاهر شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نزدیک به 6 سال از زمانی که مارک فت بومل بایرن را ترک کرده است می گذرد ولی هنوز او یکی از چهره های مورد احترام در بایرن می باشد. 

 

مرد هلندی که نخستین کاپیتان غیر آلمانی تاریخ بایرن می باشد برای باواریایی ها نزدیک به 200 بار بازی کرد و در افتخارات خود به همراه بایرن دو دابل و رسیدن به فینال 2010 لیگ قهرمانان به چشم می خورد، او اکنون به عنوان هماهنگ  تیم پی اس آیندهوون و دستیار فن ماوریک فعالیت دارد.

در زیر مصاحبه او را با سایت رسمی بوندسلیگا مشاهده می کنید و برخی از نظرات او مبنی بر بهتر بودن ترکیب فعلی بایرن نسبت به آنچه که در زمان گواردیولا بود.

 

بوندسلیگا: شما در ژانویه 2011 بایرن را ترک کردی، پیشرفا بایرن زا از آن تاریخ به بعد چگونه ارزیابی می کنی؟

فن بومل: چه در آلمان و چه در اروپا بایرن همیشه در میات باشگاه های موفق بوده است، از سال 2012 به بعد آنها کاملن تیمی باثبات بوده اند هرچند که سالها خوب وبد را در لیگ قهرمانان داشته اند اما آنها 5 سال متوالی است که به نیمه نهایی دست پیدا می کنند، بایرن تیمی با ثبات و دارای ترکیب خوبی است و چیزی که خیلی مهمه اینست که آنها همیشه تشنه موفقیت هستند.

 

بوندسلیگا: پس از شما بایرن چندین هافبک دفاعی را تجربه کرد از جمله آرتور ویدال، به نظر شما او در این پست موفق بوده است؟

فن بومل: شخصیت و سبک بازی ویدال و من شبیه به هم است تنها او نسبت به من تهاجمی تر بازی می کند، اگر شما به بازی او دقت کنید متوجه شباهت ها خواهید شد.

 

بوندسلیگا: در مورد دلایل اینکه بایرن یکی از قوی ترین تیم هاست چه فکر می کنید؟

فن بومل: آنها شخصیت های بزرگی در تیم خود دارند که کاملن با یکدیگر هماهنگ هستند، موفقیت آنها تنها به خاطر قرارداد با بازیکنان در سطح جهانی نیست بلکه کسانی که سازگاری کامل با تیم برای دستیابی به هدف های بزرگ را دارا باشند، بایرن مثال خوبی از باشگاهی است که با احترام کارها را به خوبی انجام می دهد.

 

بوندس لیگا : پس از قرارداد با متس هوملس و رناتو سانچز شما فکر می کنی بایرن قوی تر از هر موقعی در تاریخ خود باشد؟

فن بومل :  این رو شنیده ام و نظر من هم همینه که یکی از بهترین ترکیب های بایرن به فصل 2012-2013 برمی گرده که آنها سه گانه را به دست آوردند.

 

بوندسلیگا: آیا دوست داشتید در بایرن حال حاضر بازی کنی؟

فن بوما : قعطن، به خاطر اینکه می دانم بایرن همیشه رو به جلو خواهد بود، بازی برای بایرن همیشه لذت بخش است، در اروپا تیم هایی که از بازی در آنها واقعن لذت ببری کم هستند و بایرن یکی از آن تیم های بزرگ است.

 

بوندسلیگا: آیا کارلو آنچلوتی مربی مناسبی برای بایرن است؟

فن بومل: پاسخ به این سوال سخت است ولی من تا کنون از او چیزهای خوب شنیدم، و چه در زمانی که در میلان بود و چه امروز در بایرن در مورد آنچلوتی صحبت مثبت می شود، به نظر می رسد او توانایی شاد نگه داشتن شاگردان خود را دارد کاری که ساده نیست،ولی چیزی که بیشتر از بقیه موارد در مورد او وجود دارد که او شخصیتی صادق است سخنی که اوتمار هیتسفیلد و یوپ هاینکس زده اند.

 

بوندسلیگا: بایرن گواردیوا قوی تر بود یا آنچلوتی؟

فن بومل: به نظرمن قطعن کیفیت بایرن بهتر شده ولی هنوز ضمانتی برای اینه آنها به هدفشان برسند وجود ندارد و برای رسیدن به آن باید همه چیز در کنار هم کامل باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد