وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - ایرلند شمالی؛ مانشافت در انتظار شکست دادن ارتش سبز و سفید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم آلمان و ایرلند شمالی فردا شب از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا و از گروه سوم این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  

ورزشگاهتاریخزمان
اچ دی آی آرنا، هانوفر20 مهر 139522:15 به وقت تهران

بررسی وضعیت دو تیم

آلمان: در بهترین فرم خود قرار دارند، بازی با چک نمایانگر قدرت و توانمندی این تیم بود. یواخیم لوو در صورت مصدوم نشدن بازیکنان کلیدی اش، به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرده استمانشافت چک را با یک بازی برتر و تماشاگر پسند 3 بر صفر شکست داد و جای هیچ حرفی برای منتقدان نگذاشت. حالا آنها با کسب 6 امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه سوم رقابت های انتخابی جام جهانی قرار دارند. گروه ژرمن ها، گروه دشوار و پیچیده ای نیست. رقبای آنها برای صعود چک و ایرلندشمالی هستند که خود را در حد یک رقیب خطرساز نشان نداده اند. مانشافت فردا در شهر هانوفر به مصاف تیمی می رود که قدرت دفاعی بالایی دارد و می تواند آنها را در کسب نتیجه به زحمت بیندازد. لوو و یارانش برای کسب 3 امتیاز مقابل ایرلندشمالی قرار می گیرند تا راه صعود را هموارتر از قبل کنند. 

ایرلند شمالی: نسبت به سال های قبل پیشرفت قابل توجه و چشمگیری داشته اند. چند ماه قبل بود که در رقابت های یورو 2016 نام یکی از ضعیف ترین تیم ها را یدک می کشیدند ولی با تلاش، سخت کوشی و تکیه بر دفاع مستحکم به مرحله حذفی راه یافتند اما حریف ولز نشدند. آنها در بازی قبل با 4 گل سن مارینوی ضعیف را شکست دادند و 4 امتیازی شدند. هدف آنها قرار گرفتن در رتبه دوم جدول و صعود به پلی آف جام جهانی خواهد بود، رقبای آنها نیز چک و نروژ نه چندان آماده خواهند بود. نقطه قوت این تیم اتحاد، همدلی و خط دفاع هماهنگ و منظم آنهاست. از نقاط ضعف شاگردان اونیل می توان به ضعف در خط حمله و عدم سرعت بالا در بازی اشاره کرد. سبزپوشان برای دفاع و کسب یک امتیاز مقابل آلمان قرار خواهند گرفت، اگرچه کار دشواری است اما سخت کوشی و اتحاد دو عنصر اصلی این تیم برای رسیدن به هدفشان است.  

ترکیب احتمالی دو تیم

آلمان: نویر، هوملس، بواتنگ،هکتور،کیمیش، خدیرا، کروس، اوزیل، دراکسلر، مولر، گوتسه

ایرلندشمالی: مک گاورن، مک اولی، ایوانس، مک لاوگلین، فرگوسن،  نوروود، دیویس، مک گین، وارد، دالاس، لافرتی

 

رویارویی های دو تیم

دو تیم تا به حال 8 بار مقابل هم قرار گرفتند که ایرلند شمالی هیچ گاه موفق به پیروزی مقابل آلمان نشده است. 5 بازی را آلمان برده، 3 بازی نیز مساوی شده است. این دو تیم در مرحله گروهی یورو 2016 هم گروه بودند که مانشافت با تک گل ماریو گومز پیروز شد.

پیش بینی هواسکورد:

آلمان 2-0 ایرلندشمالی

نظرات 1 + ارسال نظر
یونس (ایساک) سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 00:27

4-0 آلمان.
برانت فیکس بازی کنه مولر مهاجم نوک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد