وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جریمه سنگین برای ینس لمن از سوی دادگاه استارنبرگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال به خاطر درگیری فیزیکی از سوی دادگاه به پرداخت 214 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.  

ینس لمن در سال 2014 در جاده استارنبرگ در منطقه باواریا در حال رانندگی بوده است که با فرد دیگری درگیر و او را هل می دهد که به این خاطر اوبه دادگاه احضار می شود، به نقل از sport1  دادگاه به خاطر درگیری فیزیکی او راه به پرداخت 214 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرده است.

ماجرا که به دو سال پیش برمی گردد اینگونه بازگو می شود که لمن در مسیر رانندگی به سمت مونیخ نسبت به راننده دیگری رفتار خشن از خود نشان داده و قصد داشته با دستمال گردن او را خفه کند که در این مورد لمن 46 ساله می گوید:

” من هیچ کس را نمی خواستم خفه کنم
 “

و او ادامه می دهد که تنها با راننده مقابل که قصد سبقت از او به شکل خطرناکی داشته مجادله کرده است، که به هر صورت ینس لمن مجبور به حضور در دادگاهی در استارنبرگ و توضیح در رابطه با موضوع فق الذکر می شود و با توجه به اینکه در آلمان جریمه ها بر اساس درآمد افراد تنظیم می شود او در نهایت به 214 هزار یورو پرداخت جریمه محکوم شده است که لمن درخواست تجدید نظر داده است.

ینس لمن سابقه 61 بازی ملی در کارنامه خود دارد، او همچنین در باشگاه های شالکه، میلان، بروسیا دورتموند و آرسنال سابقه بازی دارد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سوپرمانو پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 14:27

ینی حدودا میشه750میلیارد تومن

سوپرمانو پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 14:29

ببخشید اشتب شد
750میلیون

MEHDI ZAHERI جمعه 21 آبان 1395 ساعت 10:25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد