وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه یواخیم لوو، هکتور، گنبری و هنریش

بخشی از مصاحبه های سرمربی آلمان و دو بازیکن جوان این تیم که نخستین بازی ملی خود را تجربه کردند.  

مانشافت همان طور که انتظار می رفت در بازی ساده برابر حریف خود سان مارینو قرار گرفت و پیروزی 8 بر 0 را به نام خود ثبت کرد دیداری که بخشی از بازیکنان اصلی آلمان یا به دلیل مصدومیت و یا به خاطر کسب جوانان این تیم در ترکیب حاضر نبودند و سامی خدیرا بازوبند کاپیتانی ژٰرمن ها را در غیبت مانوئل نویر به بازو بست.

یوآخیم لوو در مورد بازی می گوید:

” البته این بازی معیاری برای ما نیست، تیم تلاش کرد گل بزند، سرچ نبری نشان دارد در تمرینات خوب عمل کرده است، هجومی بودیم و آنها راهی برای جلوگیری از شکست نداشتند، دوست دارم جوانان تیم خود را به خوبی نشان دهند و به سرعت در مسیر خود قرار بگیرند، البته جوان هایی توانایی به ترکیب نیز اضافه شده اند.
 “

لوو در ادامه متذکر می شود پیروزی پرگل آنها دلیلی برای اینکه آنها ارزیابی غلط داشته باشند نیست ولی آغازی خوبی برای جوان های تیم بود

” امروز نباید مغرور باشم ولی بعضی از جوانان تیم مانند سرچ نبری ماه ها منتظر آن بودند، پس از جام جهانی تا به حال بازی اینگونه ساده نداشتیم ولی به هر حال باید تمرکز خود را از دست ندهیم و به تلاش به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم
 “

سرژ گنبری که نخستین بازی ملی خود موفق به ثبت هتریک شد که درنوع خود رکورد برای آلمان به حساب می آید در مورد بازی . گلزنی خود می گوید:

” طبیعی بود که انتظار نداشتم 3 گل در این بازی بزنم، خیلی خوشحال هستم و فکر می کنم برای کسی این موضوع عالی باشد، سرمربی به خوبی به من اعتماد برای این بازی را بخشید و این کار راه را برای من ساده کرد، 2 سال گذشته برای من بسیار سخت بود و اکنون مسیر خودم را پیدا کردم و می خواهم آن را ادامه بدهم
 “

یوناس هکتور که نیز موفق به 2 باز گلزنی در دیدار شد و نخستین گل ملی در چارچوب رقابت های رسمی را ثبت کرد می گوید:

” حقیقت اینه که ما در پایان 8 بر 0 پیروز شدیم ، بردی که چندان ساده نبود(اشاره به تفاضا گل بالا) آنها بسیار دفاعی و فشرده بازی کردند
 “

بنجامین هنریش 19 ساله که از دیگر کسانی بود که تجربه نخستین حضور خود در تیم ملی را به دست می آورد در مورد این بازی می گوید:

” خیلی خوشحال هستم و درست نمی توانم تشخیص بدهم چه اتفاقی روی دارد، تیم عالی بود.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد