وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی ایتالیا 0 - 0 تیم ملی آلمان؛ تساوی بزرگان در شب سرد میلان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بزرگان فوتبال اروپا در سن سیرو به تساوی دست پیدا کردند.  

دیدار تیم های ملی ایتالیا و آلمان در ورزشگاه سن سیرو و در شب سرد شهر میلان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیداری تدارکاتی دو تیم ایتالیا و آلمان در شهر میلان به مصاف هم رفتند که در پایان با وجود فرصت های گلزنی برای هر دو تیم این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

بازی متعادل و آرام آغاز شد.در دقیقه 15 و در اولین موقعیت خطرناک بازی شوت محکم روگانی توسط لنو به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 19 هم  بوفون موفق شد شوت گورتسکا را مهار کرد. در حالی که بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود در دقیقه 42 توپی سرگردان در پشت محوطه جریمه ایتالیا به مولر رسید که شوت محکم و خطرناک او توسط رومانیولی دفع شد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

روند بازی در نیمه دوم نیز تغییر نکرد. در اولین موقعیت این نیمه در دقیقه 54 در حالی که بلوتی در آستانه تک به تک شدن با لنو بود توسط مدافعان آلمان سرنگون شد که داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 62 آلمان توسط کوین وولاند به گل رسید اما داور این گل را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 70 نیز این ایتالیا بود که موقعیتی ایده آل داشت. پاس در عرض ایموبیله به برناردسکی رسید که ضربه زمینی او را لنو موفق شد مهار کند. در دقیقه 73 بازی نیز ایموبیله با حرکتی خوب خود را در موقعیت قرار داد ولی ضربه او با اختلاف از کنار دروازه لنو به بیرون رفت. در دقیقه 81 بازی ایتالیا تا آستانه زدن گل پیش رفت ولی ضربه بلوتی با برخورد به تیر دروازه گل نشد. تا پایان نیز اتفاق دیگری رخ نداد و این دیدار 0-0 به پایان رسید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد