وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و ایتالیایی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان برابر تیم ملی فوتبال ایتالیا به تساوی بدون گل رسید. در ادامه نظر ژرمنها و ایتالیایی ها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

 

یواخیم لو:

بازی امشب یک نبرد به شدت تاکتیکی بود. نکات زیادی از بازی امشب به دست آوردیم. در نیمه اول خوب کار کردیم. با این حال در نیمه دوم کمی ریتم خود را از دست دادیم. ایتالیا کنترل بازی را به دست گرفت و ما زیاد خوب نبودیم. بازیکنان جوان در این بازی تجربه گرانبهایی را با بازی در مقابل چنین جمعیتی کسب کردند. نمایش و واکنش بازیکنان جوان، از نتیجه بازی مهم تر بود. می توانیم از سفرمان به ایتالیا خوشحال باشیم. حالا 6 بازی است که کلین شیت می کنیم. رکورد سال 2016 ما خوب بوده است. می خواهیم در دیدارهای انتخاب جام جهانی با تسلط کامل بازی کنیم و از افت کردن بپرهیزیم. چیزی که در یورو نتوانستیم آن را انجام دهیم.  

اخیرا توماس مولر با مصاحبه ای که در مورد سن مارینو انجام داده، جنجال زیادی در محافل اروپا به پا کرده و از او بسیار انتقاد شده است. لوو در این مورد گفت:

از صحبت های او برداشت درستی نشده و سوتفاهم پیش آمده است. او نمی خواست به سن مارینو بی احترامی کند. او به همه ارزش های ورزشی پایبند است.

 

توماس مولر:

ابتدا به بازیکنان جوان مان در این دیدار باید تبریک گفت. به نظرم این مسابقه مهم نشان داد که چه استعدادهای جوان خوب و زیادی در کشورمان داریم. از این بابت بسیار خوشحال هستم. افتخار می کنم فرمانده این تیم جوان در بازی بودم.

 

شکودران موستافی:

ایتالیا در یورو بسیار قدرتمند بود. آنها همیشه قدرتمند هستند. بازی سختی بود. بازی کردن در ایتالیا هرگز آسان نیست. با این حال در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم اما در نیمه دوم ایتالیا کنترل بازی را در اختیار داشت. آندرا بلوتی یه مهاجم فوق العاده است که می داند دقیقا باید چکار کند و در چه موقعیتی خودش را قرار دهد تا به گل برسد.

 

گرهارد:

بازی خوبی بود، روبه جلو بازی کردیم و توانستیم موقیعت های خوبی به دست آوردیم اما آن ها را به گل تبدیل نکردیم. جو ورزشگاه بسیار عالی بود و من کاملا لذت بردم من هرگز این دیدار را فراموش نخواهم.

 

بندیکت هوودس:

ما در 45 دقیقه اول به خوبی سوار بر بازی بودیم و ایتالیا را تحت فشار قرار دادیم. در نیمه اول بازی برابری بود اما در نیمه ی دوم ایتالیا خطرناک تر از نیمه ی اول شد و بازی خوبی انجام داد. من فکر میکنم تساوی 0_0 نتیجه ی عادلانه ایی بود.

 

برند لنو:

هدف ما از این دیدار یک بازی زیبا و دلچسب بود. موفق شدیم بازی خوبی انجام دهیم و عملکرد بازیکنانمان عالی بود. من از عملکردم در درون دروازه راضی هستم.

   

اولیور بیرهوف:

ما مدتی است که به یک مهاجم نوک نیاز داریم. از بازی بلوتی خوشم آمد. او خیلی خوب کار کرد و خوشبختانه ضربه اش در آن صحنه به تیر دروازه خورد. دو تیم سعی کردند به بازیکنان جوانشان میدان بدهند تا خودشان را بیشتر پیدا کنند و به بازیکنان جوانشان چیزهای بیشتری بیاموزند. در طول بازی توپ را به راحتی لو می دادیم. اگر قهرمان هایمان را به همراه داشتیم، فکر می کنم با تجربه تر و با کیفیت تر از ایتالیا بازی می کردیم. اما آتزوری مرا تحت تاثیر قرار داد. آنها استعدادهای زیادی در اختیار دارند، متحد هستند و برای ما مشکل ساز شده بودند. 

 

جیامپیرو ونتورا (سرمربی تیم ملی ایتالیا):

این نتیجه ای است که مجبوریم آن را قبول کنیم. دو تیم برخی بازیکنانشان را در اختیار نداشتند. با این حال آنها قهرمان جهان بوده اند اما اجازه کار خاصی به آنها ندادیم. به جز ضربه ای که به تیر دروازه زدیم، 4 یا 5 ضدحمله خطرناک داشتیم که می توانستیم بسیار بهتر عمل کنیم. من انگیزه، تلاش و درک بازیکنان را ستایش می کنم. ما اخیرا با سه سیستم 3-5-2، 4-2-4 و 3-4-3 به خوبی بازی می کنیم و تمام اینها فقط با دو روز تمرین انجام شده است. من تیمم را ستایش می کنم و هر کسی بازی های ما را ببیند متوجه می شود که آینده ما بسیار درخشان است.

 

دنیله ده روسی:

به نیت انتقام بازی نمی کردیم زیرا این بازی بسیار متفاوت از آن بازی بود. ما می خواستیم در مقابل یک حریف قدرتمند، شرایطمان را ارزیابی کنیم. من از بازی راضی ام و به نظر من بازی خوبی بود و مهم تر از همه نگرش خوبی داشتیم. مربی تصمیم می گیرد که کدام بازیکنان می توانند با تمرکز کامل بازی کنند. بنابراین سن و سال مهم نیست. مهم نگرش و ذهنیت ما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد