وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیزارازو: دورتموند در خط حمله فوق العاده است اما بایرن باتجربه تر و بی رحم تر می باشد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بیزنته لیزارازو مدافع کوتاه قامت و سریع سابق بایرن مونیخ که موفق به قهرمانی در 5 دوره بوندسلیگا به همراه این تیم شده است در مصاحبه با وبسایت رسمی بوندسلیگا در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود.  

 

لیزارازو در مورد بازی بزرگ این هفته آمان و جدال بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ می گوید:

” هیچ بازی ای شبیه به این بازی نیست، اگرچه دورتموند در رده دوم جدول نیست اما این بازی همچنان بازی بزرگ فصل است. پیش بینی سخت است، مخصوصا در دورتموند و با دیوار زرد! جو برای قرمزها آتشین خواهد بود، این بازی یک جنگ واقعی است و من خاطرات بسیار خوبی از این بازی دارم.
 “

دورتموند می تواند اولین شکست فصل را به بایرن مونیخ تحمیل کند؟

” دورتموند یک تیم فوق العاده پراستعداد است، انها پتانسیل زیادی در خط حمله دارند اما بایرن مونیخ باتجربه تر و بی رحم تر است، دورتموند نیاز به یک روز کامل و بی نقص برای شکست بایرن خواهد داشت.
 “

بازی های بایرن در فرانسه پوشش داده می شوند؟

” اکنون قطعا خیلی بهتر از 20 یا 30 سال پیش است و هنوزم می تواند بهتر شود. وقتی من و سانیول در بایرن مونیخ بازی می کردیم در فرانسه شروع به پوشش دادن بازی های بایرن کردند، اما من فکر می کنم علاقه بیشتر به بوندسلیگا بعد از جام جهانی 2006 شروع شد چون بازیکنان فرانسوی زیادی به اینجا نقل مکان کردند. همه می دانند بوندسلیگا لیگی تهاجمی است، بوندسلیگا سال به سال بیشتر پیشرفت می کند و جذاب تر می شود و سزاوار پوشش بیشتر است.
 “

بوندسلیگا می تواند یک پیشنهادخوب برای بازیکنان جوانی چون کومان و دمبله باشد؟

” قطعا! این دو نمنه درخشان است. برای 10، 20 سال بوندسلیگا انتخاب مورد علاقه بازیکنان نبود و اسپانیا، انگلستان و ایتالیا انتخابهای اول بودند. در حال حاضر انگلستان همچنان انتخاب اول است اما بعد از ان بوندسلیگا قرار دارد که جای بسیار خوبی برای پیشرفت بازیکنان جوان است.
 “

در مورد عثمان دمبله و کینگزلی کومان؟

” وقتی نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد من می دانستم دورتموند برای او بهترین مکان است، او می تواند گامهای بلندی در راه پیشرفت خود بر دارد و باتجربه تر شود، البته اوبامیانگ در این راه به او کمکهای زیادی داشته است. کومان سال گذشته زیر نظر گواردیولا بازی های زیادی انجام داد و همه به او ایمان آوردند اما بعد از آن در یورو عملکرد مثبتی نداشت و اکنون زیر نظر سرمربی جدید و روش های او قرار خواهد داشت. او همچنان با رقابتی باور نکردنی با فرانک ریبری و آرین روبن مواجه است.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 آبان 1395 ساعت 13:11

امیدوارم بازی زیبا به همراه برد پرگل بایرن راشاهد باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد