وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: به منتقدین عملکردم حق می دهم؛ برای رسیدن به فرم ایده آل هر کاری می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع باواریایی در رابطه بازی با روستوف صحبت کرد. 

 

شب گذشته بایرن مونیخ در هفته پنجم لیگ قهرمانان به مصاف روستوف رفت. در این بازی شرایط برای بایرن مونیخ و ژروم بواتنگ خوب پیش نرفت.

به گزارش میرور، ژروم بواتنگ از ضعیف ترین بازیکنان بایرن مونیخ در شب شکست خوردن تیمش بود. این مدافع آلمانی پس از عملکرد دور از انتظارش برابر روستوف به بیلد گفت:

“به انتقادهای که از عملکرد من می شود، حق می دهم. دلیل آن این است که پس از مصدومیت در یورو 2016 به تمرینات تیمی دیر اضافه شدم و به آمادگی 100 درصد نرسیدم و این امر به زندگی شخصی من ارتباطی ندارد. کسانی که از من شناخت دارند، می دانند که برای رسیدن به فرم ایده آل هر کاری می کنم.
 

بواتنگ 28 ساله که در بازی با روستوف دچار آسیب دیدگی جزئی شد، اوضاعش را مساعد می داند:

“در حال حاضر از اینکه وضعیت مصدومیتم شدید نیست، خوشحالم؛ حتی امکان دارد که در بازی روز شنبه برابر لورکوزن بازی کنم.
 

بعد از معایناتی که کادر پزشکی بایرن امروز روی او انجام دادن، مشخص شد که او تنها دچار گرفتگی ماهیچه ای شده و می تواند در دیدار شنبه تیمش را همراهی کند. 

در بیانیه باشگاه بایرن آمده است:" بایرن می تواند برای دیدار مقابل بایرلورکوزن روی جروم بواتنگ حساب کند."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا المانی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 22:25

خسته شدم از این روزای مسخره و تکراری و بایرنی که خیلی راحت با برس یه مهاجم درجه سه میترسه و راحت گل میخوره و خبری از ضد حمله هم نیست حتی وقتی فرصت عالی برای ضد حمله درست میشه با یه باس به عقب به مدافعین بعد دروازه بان میرینن تو بازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد