وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: کان، لمن و فان در سار الگوهای من بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان تیم ملی آلمان از سه اسطوره دروازه‌بانی به عنوان الگوهایش یاد کرد. 

 

مانوئل نویر که سال‌هاست درون چارچوب دروازه تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ خوش می‌درخشد و نه تنها بارها عنوان بهترین دروازه‌بان سال جهان را از آن خود کرده بلکه به عنوان نامزد دریافت توپ طلای بهترین بازیکن دنیا هم انتخاب شده بود، امروز با استفاده از فرصت تعطیلی آخر هفته به بازدید از یکی از باشگاه‌های هواداران بایرن به نام رول واگرن رفت.

به گزارش Goal، او در حاشیه این بازدید گفت:

“من الگوهای متفاوتی دارم. از نظر سبک بازی پیرو ادوین فان در سار بودم، هر چه باشد او اهل آکادمی آیاکس است و خیلی زود مظهر دروازه‌بانی مدرن شد.
 

نویر سی ساله که در اصل با شالکه به فوتبال آلمان معرفی شد، از ینس لمن که اهل شهر اسن (در سیزده کیلومتری گلزن کرشن) است هم نام برد و افزود:

“من بچه گلزن کرشن هستم. نوجوان بودم که بعد از قهرمانی آلمان در یورو 1996 ینس به مانشافت دعوت شد و به این ترتیب او را در قامت سنگربان میهن دیدم و شناختم. از لحاظ آنچه که به انگیزه و جاه‌طلبی مربوط می‌شود هم الگویم اولیور کان بود.
 

گفتنی است نویر اواخر آوریل 2016 قراردادش با بایرن مونیخ را تا سال 2021 تمدید کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 01:46

حالا خودت الگو هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد