وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر گل زد اما شرط با رومنیگه را باخت!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجمی که با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد، در برد ۵ بر صفر مقابل ولفسبورگ سهم داشت و حتی گل زد اما شرط قبل از رویارویی را به معاون باواریایی‌ها باخت. 

 

توماس مولر در مصاف هفته چهاردهم بوندس‌لیگا با ولفسبورگ به خیلی چیزها رسید.

او بعد از مدت‌ها یک بازی خوب و کاملا موثر انجام داد. سپس در برد 5 بر صفر در آلیانس آرنا مقابل گرگ‌ها سهیم شد. حتی گلزنی هم کرد اما شرطی که با کارل هاینس رومنیگه قبل از رویارویی بسته بود، باخت.

مولر که از 7 ماه قبل در انتظار زدن گلی در لیگ داخلی یعنی بوندس‌لیگا باقی مانده بود، توانست سرانجام گلزنی کرده و تور دروازه حریفی را به لرزه درآورد.

و البته به انتظار طولانی 999 دقیقه‌ای پایان دهد. 
 

*ماجرای شرط‌بندی

او 2، 3 مصاحبه بعد از بازی انجام داد که در یکی گفت ماجرای شرط باخته چه بوده است.

گلزن 27 ساله اظهارداشت: قبل از بازی با آقای رومینگه شرط بستم.او می‌گفت در این بازی سرانجام گل می‌زنم. اما خودم چنین باوری نداشتم. در بازی هم دیدید که چهارمین گل را زدم. کلی خوشحال شدم که آن همه انتظار پایان یافت اما شرط را به معاون باشگاه باختم. به این ترتیب باعث خوشحالی او هم شدم.

مولر همچنین افزود:هرکسی که این ماجرا را بشنود، احتمالا خنده‌اش می‌گیرد. چرا که موضوع تا حدی خنده‌دار بود که خودم علیه خودم شرط بستم. 
 

*پایان 7 ماه انتظار

ستاره خوش‌فکر خط حمله بایرنی‌ها با گلی که زد، حالا باید آنچه را که با رومنیگه قرارگذاشته، ‌تلافی کند. اما عاقبت توانست به 999 دقیقه که چیزی حدود 7 ماه دوری از گل در بوندس‌لیگا بود، پایان بخشد.

بازیکنی که نود و دومین گل «لیگی‌اش»‌را به این نحو به ثمر رساند.

او آخرین مرتبه در تاریخ 30 آوریل و در تساوی یک بر یک مقابل بورسیامونشن‌‌گلادباخ گل زده بود. 
 

مولر می‌گوید: برای آنکه به ولفسبورگ گل بزنم، در یک لحظه توپ را از آن خودم کرده و به سمت دروازه هدایت کردم. با این حال چنین گلی مرا از خود بیخودنمی‌کند. چون می‌دانم  باید بیشترکارکنم. قبول هم دارم که گل زیبایی نزدم. از یک چیز اما اطمینان دارم و آن اینکه تا گل بعدی 999 دقیقه منتظر نخواهم ماند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد