وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تعطیلات نیم فصل فرصتی چند منظوره برای بداشتوبر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بداشتوبر در تعطیلات نیم فصل فرصتی تازه برای تجدید قوا خواهد داشت. 

 

به گزارش Kicker بایرن مونیخ در روز یکشنبه برابر دارمشتات قرار می گیرد و 3 روز بعد در آخرین بازی خود در نیم فصل اول و در حساس ترین دیدار هفته به مصاف لایپزیگ خواهد رفت، دیدارهایی که کارلو آنچلوتی به غیر از کینگزلی کومان و جولین گرین تمام بازیکنان خود را در این بازی ها در اختیار خواهد داشت. متس هوملس پس از پشت سرگذاشتن بیماری ویروسی دستگاه گوارش به تمرینات بازگشته و تیاگو با توجه به مصدومیت خفیف خود مانعی برای حضور در میدان ندارد.

اما کارلو آنچلوتی سرمربی باواریایی ها در دیدار برابر وولفسبورگ با اینکه متس هوملس و ژروم بواتنگ دو مدافع میانی و اصلی خود را در اختیار نداشت عنوان داشت که هولگر بداشتوبر در این دیدار فیکس نخواهد بود و او از زوج خاوی مارتینز و داوید آلابا در قلب خط دفاع استفاده نمود، این موضوع یعنی بداشتوبر برای این سرمربی یک گزینه قابل اعتماد تلقی نمی شود. بازی 90 دقیقه ای برابر روستوف و بازی های نصفه و نیمه در جام حذفی و لیگ برای هولگر بداشتوبر چندان زیاد نبوده است، اما اردوی زمستانی بایرن مونیخ در قطر می تواند فرصت بسیار مناسبی برای نزدیک تر شدن او به تیم باشد و همچنین باید دید این وقفه می تواند فرصتی برای تمدید قرارداد بایرن مونیخ با این بازیکن همیشه مصدوم که قراردادی رو به پایان دارد باشد و یا خیر.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد