وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: در سلامت کامل هستم اما اکنون قصد بازگشت به فوتبال را ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر اندیشه ای برای ورود به فوتبال به این زودی ها ندارد. 

 

ماتیاس سامر عنوان می دارد به این زودی قصد ورود به فوتبال را ندارد. به گزارش Sport1 سامر که بعد از کنار رفتن از پست مدیریت ورزشی بایرن مونیخ به علت اختلال گردش خون در مغز هنوز به فعالیت های ورزشی بازنگشته است این روزها مورد توجه وولفسبورگ و گالاتاسرای قرار گرفته بود که او این موضوع را فعلا منتفی می داند:

” من گفتم که وقتی کار خود را ترک کردم یعنی می خواهم به راه خود بروم، بسیار در وضعیت خوبی هستم و مراحل درمانی خود را به طور کامل و درست طی نموده ام اما هنوز زود است.
 “

لازم به ذکر است سامر در 10 جولای پس از 4 سال همکاری با بایرن مونیخ از سمت خود استعفا داده بود و هنوز خود را آماده کار 24 ساعته در باشگاهی نمی داند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد