وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابرل: موضوع رفتن به بایرن مونیخ اصلا مطرح نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر گلادباخ دوست ندارد گمانه‌زنی‌ها راجع به پیوستنش به مجموعه بایرن ادامه پیدا کند. 

 

ماتیاس سامر چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری مغزی از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ کناره‌گیری کرد. باواریایی‌ها از آن زمان اگر چه مسئولیت‌های سامر را بین سایر مدیران و همکاران تقسیم کرده‌اند اما بررسی گزینه‌های مناسب برای اشتغال در این پست را نیز از یاد نبرده‌اند. اخیرا رسانه‌های آلمان بارها و بارها از مکس ابرل و حتی فیلیپ لام به عنوان مدیران آینده بایرن نام می‌برند.

به گزارش abendzeitung.de، ابرل 43 ساله که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای با Westdeutsche Zeitung اذعان کرد:

“این موضوع برای من ابدا مطرح نیست. بروید سوالتان را از رسانه‌هایی که این شایعات را به جریان می‌اندازند بپرسید، نه از مکس ابرل، چرا که چنین ماجرایی اصلا وجود ندارد. الان هم می‌دانم سوال بعدی‌تان این است: پس چرا با قطعیت نمی‌گویی در گلادباخ می‌مانی؟ اما من نباید هیچ اظهارنظری مطلقی را بیان کنم. قراردادم تا سال 2020 اعتبار دارد بدون هیچ بند و تبصره‌ای. امیدوارم حالا برایتان مسئله حل شده باشد.
 

گفتنی است ابرل که بین سال‌های 1979 تا 1994 در مقاطع مختلف پیراهن بایرن مونیخ را بر تن می‌کرد، از سال 2008 در مونشن گلادباخ مدیریت می‌کند و طی این مدت تیمشان توانسته خود را به جمع نمایندگان آلمان در چمپیونزلیگ ملحق کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد