وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پروژه بایرن 2020؛ لیست خرید بایرن در سال های پیش رو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با بالا رفتن سن اکثر ستارگان بایرن مونیخ حالا این باشگاه باید در اندیشه تغییر نسل باشد.  

موسسه آماری Football-Observatory به تازگی آماری از میانگین سنی تیم های 5 لیگ معتبر اروپایی منتشر کرد. در این لیست که شامل 98 تیم بود، بایرن در رده 86 قرار گرفت، باشگاهی که هم اکنون میانگین سنی بازیکنانش را 28.15 سال می بیند. در این بین بایرن همچنان دست به تمدید قرارداد با برخی ستارگان کهنه کار خود گذاشته است و اخیرا برای یک سال دیگر قرارداد فرانک ریبری 33 ساله تمدید شد. همچنین روبن 32 ساله و ژابی آلونسوی 35 هم سال به احتمال فراوان در چند روز آینده قراردادشان را با مونیخی ها تمدید می کنند. اوتمار هیتزفلد افسانه ای در طی روزهای گذشته به کارلو آنچلوتی درباره مسئله تمدید یا عدم تمدید با آلونسو خاطرنشان کرده بود:

” آنچلوتی باید موضع خود را کاملا واضح درباره آلونسو روشن سازد. اگر می خواهد که او شرایط خوبش را حفظ کند باید او را مدام در ترکیب ثابت قرار دهد چرا که او بازیکنی برای نیمکت نیست و برای حفظ ریتمش باید بازی کند.
 “

وبسایت Bild ضمن اشاره به حضور بازیکنان مسن در ترکیب بایرن، اشاره ای هم به پروژه "بایرن 2020" داشت، پروژه ای که برای محقق ساختن آن سران غول باواریا باید برای آن هزینه کنند. آدریان رابیوت هافبک 21 ساله پاریسن ژرمن در لیست خرید مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا جای دارد. مارکو وراتی دیگر هافبک مرکزی و 24 ساله پاریسی ها که از بازیکنان مورد علاقه آنچلوتی هم محسوب می شود جزو برنامه آینده بایرن در فصل نقل و انتقالات خواهد بود. یولیان وایگل هم در زمان حضور گواردیولا چندین بار به بایرن لینک شد و شاید باواریایی ها زمانی برای خرید این هافبک 21 ساله دورتموند پا پیش بگذارند.

اما در بخش دفاعی قطعا باید جانشینی برای فیلیپ لام 33 ساله پیدا کرد که بنیامین هنریش مدافع 19 ساله لورکوزن گزینه هالیوودی ها برای پر کردن جای خالی این مدافع کهنه کار است. البته نباید از علاقه فراوان بایرن به سائید کولاسنیاچ هم غافل شد، مدافع بوسنیایی و 23 ساله ای که قراردادش در پایان همین فصل با آبی های سلطنتی به اتمام خواهد رسید.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 23:22

ادن هازارد به حای ریبری باید بیاد !
دیبالا جایه روبن ! دی بروین هم خوبه به جای روبن
تیمو ورنر از لایپزیک هم بیاد خوبه !
چون طرفدار دورتموند هستم میگم وایگل هم باید بمونه تو دورتموند !
برند لنو هم باید بیاد بایرن با اینکه نویر هنوز تو اوجشه ولی خوب بیشتر از 30 هست !
بایرن اگه بخاد 4 2 3 1 بازی کنه به بازیکنی مث پوگبا هم نیاز داره !‌ که بجاش میتونه چار تا بازیکن دیگه بگیره !
من فقط میخام رقابت بیشتر بشه تو بوندسلیگا ! و الا همیشه طرفدار دورتموندم ! دورتموند چند سال پیش بهترین تیم اروپا شدن تا 2018 رو کلید زد و مطمئنم موفق میشه ! همین الانشم بهترین خط حمله بوندسلیگا رو داره ! رویس اوبامیانگ شورله !‌ و گوتزه (‌ که فقط جلو تیم های بزرگ خوب بازی میکنه ) حتی بازیکن های جوون فوق العاده مث پولیسیچ دمبله امره مور و حتی لارسن که تازه 17 سالش شده و اولین بازیش برا دورتموند گل زد !‌ و وایگل و کاسترو که تو وسط فک کنم فقط از هافبک های بایرن تو بوندسلیگا کمتر باشن و خود وایگل هم مطمئنم جزء بهترینها بشه !
به خاطر همین بهتره دورتموند رو خط دفاع کار کنه ! و بایرن خط حمله ! البته خودم عاشق هازارد و دیبالا هستم ! اگه دورتموند مث بایرن مطرح بود بین بازیکن ها ترجیح میدادم بیان دورتموند تا بایرن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد