وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عضو هیات مدیره لایپزیگ: بایرن مونیخ معیار در همه امور است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ و لایپزیگ به نوعی فینال نیم فصل اول بوندسلیگا را برگزار خواهند نمود.  

به گزارش Spox الیور مینزالف یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه لایپزیگ در مورد بازی حساس هفته و همچنین رویکرد باشگاه خود در نقل و انتقالات می گوید:

” تمام موضوعات در مورد امتیاز نیست، بلکه در مورد تیم و بازی فوتبالی است که انجام می شود، ما هفت تا نه بازیکن را در ترکیب خود از تیم سال گذشته خود را داریم و برخی دیگر را از لیگ 3 و 4 اورده ایم. این نشان از کار خوب رانگنیک دارد که تیمی بر پایه بازیکنان جوان و با استعداد ساخته است.
 “

لانزالف در مورد رقابت با بایرن مونیخ ادامه می دهد:

” بایرن مونیخ معیار در همه امور است و من همه ان چیزی را که انها در طول سالها و دهه های گذشته ساخته اند و در حال انجام دادن هستند را دوست دارم. رالف رانگنیک عنوان داشته بود که ما یک سال نوری با بایرن مونیخ فاصله داریم ولی ماا می توانیم از این باشگاه بسیار بزرگ یاد بگیریم و رابطه بسیار دوستانه ای با آنها داریم.
 “

لانزالف در انتها در مورد کار رومنیگه پس از پیروزی اینگولشتات بر انها می گوید:

” هنگامی که رومنیگه پس از پیروزی اینگولشتات مقابل ما به انها وعده آبجو و سوسیس داد من به او متن پیامی نوشتم و گفتم : مانیز برای روز چهارشنبه وعده ای می خواهیم! اما اگر من فکر کنم ترجیح می دهم که از این بازی امتیاز بگیریم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد