وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کهلر: آنچلوتی به بایرن انگیزه و شجاعت را تزریق کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی‌پوش اسبق آلمان معتقد است بایرن مونیخ مدل کارلو آنچلوتی، تیمی است که با استفاده از ویژگی‌های که دارد، حریفان را از بازی همیشگی خود دور می‌کند. 

 

یورگن کهلر که در جام جهانی 1990 یکی از ستارگان تیم آن هنگام آلمان و فرانتس بکن‌باوئر بود و افتخار قهرمانی را به دست آورد، در مصاحبه‌ای با نشریه کیکر، شرایط فنی کنونی باواریایی‌ها را تحلیل کرده است. 
 

*نگاه کارشناسانه یک ستاره قدیمی

وی که خود سابقه بازی در بایرن را در سال‌های 1989 تا 1991 در کارنامه دارد، با نگاهی به آخرین مصاف مونیخی‌ها در بوندس‌لیگا یعنی بازی چهارشنبه شب گذشته با آر.ب لایپزیگ (برد 3 بر صفر مونیخی‌ها) عنوان کرد: در مصاف با آر.ب مونیخی‌ها یک نمایش کامل در فصل جاری داشتند.بعد از گذشت چند هفته که دچار افت و خیزهایی در بازی خود شدند، توانستند با استفاده از بازیکنانی که در اختیار دارد، بر حریف، فشار واردکنند.در این حال، با بهره‌گیری از تجربه زیاد مردان خود، حریفی مثل لاپیزیگ را از «پرسینگ‌» خاص خود، دور کنند. 
 

*ارتباط صحیح دفاع و حمله با خط میانی

وی افزود: همانند چند بازی دیده شده از مونیخی‌ها در فصل جاری، در این مصاف نیز تیم آنچلوتی، می‌توانست به خوبی از طریق دفاع به خط میانی و از خط حمله به میانه میدان، ارتباط برقرارکند.حتی  خط میانی تیم نیز بی‌عیب نیز عمل کرد.در این حال روش 1-3-2-4 مونیخی‌ها برابر تیمی که 2-4-4 بازی می‌کرد، بسیار خوب جواب داد.

 

*ویژگی خوب تیم آنچلوتی

کهلر ادامه داد:در چند هفته پایانی دور رفت، یک خصلت خوب دیده شده از تیم آنچلوتی، افزایش روحیه و شجاعت بود. این ویژگی‌ها آنقدر پررنگ شد که حتی در غیاب بزرگانی مثل ریبری و توماس مولر نیز تیم بی‌پروا اما صحیح بازی کرد.بایرن اگر در ادامه فصل، همین شکل بازی را ادامه دهد و آن را بهتر اجرا کند، به مشکل برنخواهد خورد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد