وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: منوی غذای کریسمس من قطعا ایتالیایی خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی از غذای کریسمس خود گفت! 

 

کارلو انچلوتی اولین کریسمس خود در بایرن مونیخ را تجربه می کند ولی او برای جشن در آلمان نخواهد بود. کارلتو عنوان می دارد با اینکه در میهن خوئ نیست اما منوی غذایی او قطعا ایتالیایی خواهد بود، اودر مورد برنامه ایام کریسمس خود به Süddeutsche Zeitung گفت:

” منوی کریسمس ما خیلی پیچیده نیست، تورتلینی در آب گوشت! این غذا را خودم درست می کنم اما تورتلنی را خریداری می کنم. من برای جشن کریسمی به همراه همسر و خانواده او در وونکور کانادا خواهم بود و در انجا ماکارونی تازه و خوب وجود دارد!
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد