وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: به هوملس و مارتینز اعتماد کامل دارم؛ آلابا نیز می تواند در دفاع وسط بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا شاید در این فصل باز هم در برخی دیدارها در پست دفاع وسط به میدان رود. 

 

با مصدومیت ژروم بواتنگ و فروش هولگر بداشتوبر بازیکنان موجود در دفاع میانی بایرن مونیخ کاهش یافته است اما کارلو انچلوتی عنوان می دارد با حضور بازیکنانی همچون آلابا و کیمیش کمبودی در این پست احساس نمی کند. به گزارش Spox کارلتو در این باره می گوید:

” من اعتماد زیادی به همولس و مارتینز دارم و داوید آلابا نیز می تواند بخوبی در این پست بازی کند.
 “

یک سال پیش زمانی که بواتنگ، مارتینز و بنعطیه مصدوم شدند بایرن با وجود خرید تاسچی از زوج آلابا و کیمیش استفاده نمود بازیکنانی با 1.80 و 1.76 سانتی متر قد در دفاع میانی! آنچلوتی در این باره ادامه می دهد:

” شما زمانی که بازیکنان خوب زیادی در اطراف خود دارید همه چیز آسانتر می شود.
 “

آلابا خود در این زمینه می گوید:

” من نمی توانم همانند یک مدافع میانی بازی کنم و می خواهم بیشتر با توپ بازی کنم، در برخی شرایط همانند هافبکها!
 “

بایرنی ها در این فصل می توانند بر روی آلابا و کیمیش در این پست حساب باز کنند ولی در فصل آینده و با حضور نیکلاس سوله مشکلات انها در این پست به حداق خواهد رسید.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد جمعه 24 دی 1395 ساعت 22:35

دوستان شما این مشکلو دارین
وارد وبلاگ نمیتونم بشم
الان اتفاقی وارد شدم
الان ببندمش دیگه وارد نمیتونم بشم .آیا این مشکلو دارین؟؟؟

امیر شنبه 25 دی 1395 ساعت 10:52

بله بعضی اوقات وبلاگ مشکل داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد