وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مهمترین سرمربی رافینیا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا، مدافع بایرن، آنتونیو لوپز را مهمترین سرمربی خود می داند. 

 

رافینیا از آنتونیو لوپز به عنوان مهمترین مربی در طول دوران حرفه ای خود یاد می کند، به نقل از spox، او می گوید:

” او باعث پیشرفت من شد و درهای فوتبال حرفه ای را به سوی من باز کرد
 “

رافینیا ادامه می دهد:

” از او همیشه سپاس گزار هستم، من در تیم دوم کوریتیبا بازی می کردم، در مقطعی از فصل 2 دفاع تیم اصلی دچار مصدومیت شدند و لوپز به من اعتماد کرد و مرا به تیم اصلی آورد و این آغاز رویای من برای فوتبال حرفه ای است  و بدون شک پایه پیشرفت من از آن دوره پایه گذاری شد
 “

رافینیا در سال 2005 از کوریتیبا به شالکه ، در 2010 به جنوا و در سال 2011 به بایرن پیوست، آنتونیو لوپز در حال حاضر 75 سال دارد و اتلتیکو پارانائنزه (2011) آخرین تیمی بوده که به عنوان سرمربی هدایت آن را به عهده داشته است، او در حال حاضر به عنوان مدیر آکادمی فوتبال بوتافوگو فعال است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد