وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کوهلر: در حال حاضر مدافعین بایرن مونیخ برخلاف راموس در سطح جهانی نیستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق تیم ملی آلمان نمایش فعلی مدافعین بایرن مونیخ را نمی پسندد. 

 

یورگن کوهلر مدافع مستحکم سابق دورتموند و تیم ملی آلمان در مصاحبه ای به انتقاد از فرم مدافعین بایرن مونیخ پرداخت. به گزارش Fussball.news، کوئلر درباره متس هوملس و خاوی مارتینز می گوید:

” سطح جهانی؟ نه! آن ها در فصل جاری هیچکدام در بالاترین سطح خود بازی نکرده اند. ژروم هم هنوز نتوانسته فرم قبل از یورو 2016 خود را نشان دهد که البته مصدومیت هم در آن بی تاثیر نبوده است. اگر بخواهم در حال حاضر مدافعی در سطح جهانی نام ببرم می توانم سرخیو راموس را مثال بزنم. بازی او را خیلی دوست دارم اما او در حال پیر شدن است. جرالد پیکه بارسلونا هم همیشه مرا متقاعد کرده است. سطح جهانی برای من به این معنا است که کسی برای 7 یا 8 سال در بالاترین سطح بازی خود بازی کند. مثل زیدان در قبل و مسی در حال حاضر.
 “

 

کوهلر درباره زوله که به احتمال فراوان به بایرن مونیخ خواهد پیوست اضافه کرد:

” او در 21 سالگی هنوز راهی طولانی را باید بپیماید. زوله یک بازیکن با کیفیت، قدرتمند در فتح توپ، قوی در هوا و بازیساز است. او می تواند به سطح بالا برسد.
 “

مدافع سابق دورتموند درباره انتقال بدشتوبر هم گفت:

” شالکه یک باشگاه قدرتمند محسوب می شود. با حضور واینتسیرل و هایدل آن ها روزهای خوبی را خواهند داشت. انتقال بدشتوبر به گلزن کرشن یک معامله برد برد بود. او می تواند در آنجا بار دیگر ریتم بازی خود را پیدا کند.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 25 دی 1395 ساعت 21:21

هوملز چیه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد