وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توضیح سامر در مورد انتقاد اخیرش: هونس منظور من را می‌فهمد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی پیشین بایرن انتقاد اخیرش نسبت به ریاست این باشگاه را تعدیل کرد. 

 

ماتیاس سامر بعد از انتشار انتقاد اخیرش به رویه اولی هونس در مراوده با دیگران، تاکید کرد این موضوع به ارتباط این دو نفر با هم خدشه وارد نمی‌کند.

به گزارش abendzeitung.de، مدیر ورزشی پیشین بایرن مونیخ که جولای سال گذشته بعد از ابتلا به بیماری از این سمت کناره گیری کرد، به Bild گفت:

“ما با هم دوستیم و چند روز پیش هم به جشن تولدش دعوت شده بودم. او رویکرد من را می‌داند و منظورم را فهمید. ضمنا روی سخن و انتقاد من به تمام مسئولان باشگاه بود، نه صرفا اولی هونس. در غیر این صورت آدمی نیستم که به خودم حق قضاوت بدهم چه کسی کجا و چگونه در مقابل افکار عمومی اظهار نظر کند. 

گفتنی است اظهارات هونس از زمان آزادی‌اش از زندان تا کنون حاشیه‌هایی را ایجاد کرده و واکنش‌هایی را از سوی مقامات سایر باشگاه‌ها برانگیخته است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد