وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زی روبرتو: بایرن مونیخ قدرت دوران گواردیولا را ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره سابق بایرن در مورد پابرجا بودن قدرت بایرن مونیخ ابراز تردید کرد. 

 

زی روبرتو ضمن اذعان به اینکه از نگاه او بایرن مونیخ قدرتی که در زمان مربیگری پپ گواردیولا داشت را دیگر ندارد، به شدت تحت تاثیر نتایج تیم تازه به دسته برتر صعود کرده لایپزیش هم قرار گرفته است.

به گزارش Goal، این پیشکسوت 42 ساله برزیلی اگر چه هفت سال است از باواریایی‌ها جدا شده و به امریکای جنوبی بازگشته است، اما کماکان وقایع بوندس لیگا را دنبال می‌کند. او در مصاحبه‌ای با abendzeitung.de اظهار داشت:

“در برزیل دو شبکه تلویزیونی Fox و ESPN فوتبال آلمان و بازی‌های بوندس لیگا را که به ساعت ما معمولا شنبه صبح یا ظهر برگزار می‌شوند پوشش می‌دهند و من طبعا یکی از بیننده‌های ثابت آن هستم. به تازگی هم به مونیخ سفر کردم و چند روزی آنجا بودم. به نظرم بایرن امروز قدرت بایرن سال گذشته را ندارد. در عوض لایپزیش حسابی غافلگیرم کرد. 

گفتنی است زی روبرتو بین سال‌های 2002 تا 2006 و 2007 تا 2009 در بایرن مونیخ توپ می‌زد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 16:19

قلط کردی قدرت پارسال را نداره. من به آنجلوتی ایمان دارم و سگش به پپ می ارزه. خلاصه بگم حالم از گواردیولا و تیم های اسپانیایی مثل بارسلونا و مسی و رونولادو بهم میخوره. همشون باند هستن مزخرفن. به امید به زانو در اوردن تیم های اسپانیایی و ...

بهروز یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 16:20

غلط کردی

محمد یحیی یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 16:27

اتفاقا من این بایرن بیشتر میپسندم دفاع خیلی خوب شده کجا زمان پپ اینجوری بودیم بزار انچلوتی جا بیوفته بعدش حرفتو پس میگیری آقای زی روبرتو

محمد یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 19:45

این بایرن سه گانه خواهد گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد