وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: گواردیولا پدر فوتبالی من نیست و دلتنگ او نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علیرغم اینکه پپ گواردیولا فصل گذشته تأثیر به سزایی در رشد و پیشرفت یاشوا کیمیش داشت، هافبک بایرن مونیخ دلتنگ سرمربی اسپانیایی نشده است. 

 

کیمیش به سرعت در فصل ۲۰۱۵/۱۶ زیر نظر گواردیولا به یکی از بازیکنان مهم ترکیب تیم تبدیل شد اما حالا با روی کار آمدن آنچلوتی در مونیخ، این بازیکن طی مصاحبه ای با AZ گفت:
دلتنگ گواردیولا نیستم. نحوه کار در فوتبال به سادگی همینطور است. در لایپزیگ هم مربی به نام الکساندر زورنیگر داشتم که خیلی به پیشرفت من کمک کرد. برای یک بازیکن بد نیست که تعداد زیادی مربی داشته باشد چون چیز های متفاوتی از آنها یاد می گیرد. پپ پدر فوتبالی من نیست، این حرفی بود که او بدون دور اندیشی گفت. اما مسلماً، فوق العاده بود که پپ به من باور داشت. اما سال گذشته او به من کمک نکرد که بازیکن بهتری شوم. آنچلوتی هم به من باور دارد. قبل از تعطیلات زمستانی دقایق بازی زیادی داشتم. اما حالا سقف اهداف خود را فراتر قرار داده ام. من سال گذشته از یک تیم دسته دومی به بایرن پیوستم و ملی پوش آلمانی نیستم که در یورو بازی کرده باشد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
سرور همتون شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 16:30

الان مثلا چه پخی هستی جوجو .تو هم مثه بقیه بازیکنای المانی خیلی بخوایی پیشرفت کنی یه بازیکن متوسط خواهی بود که فقط زمین بازیرو پر می کنن .نه تکنیکی نه خلاقیتی .هیچی هیچی وباز هم هیچی

سرور همتون شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 16:34

جوایز انفرادی که اصلا المانیا نمی دونن چی هست اصلا وارد این بحث نمی شیم یا حداکثر عنوان و قهرمانیت اینه که بعد از 12 سال حذف شدن تو نیمه نهایی ها با المان یه بارم قهرمان بشی

لوتهار ماتئوس شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 18:52

معلومه آلمان و آلمانی‌ها خیلی سوزوندنت

لوتهار ماتئوس شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 18:52

معلومه آلمان و آلمانی‌ها خیلی سوزوندنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد