وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سرمربی موفق و جوان هوفنهایم: اگر بایرن مونیخ به من پیشنهاد دهد آن را می پذیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولین ناگلسمان سرمربی جوان و موفق هوفنهایم می گوید مسیر مشخصی را برای آینده اش تعیین نکرده است. 

 

یولین ناگلسمان جوان ترین سرمربی دائمی در تاریخ بوندس لیگا محسوب می شود. هوفنهایم با حضور او در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده و احتمال حضور این تیم در رقابت های اروپایی در فصل آینده هفته به هفته بیشتر می شود. در مصاحبه با بیلد ناگلسمان درباره آینده اش و شایعات پیرامون پیوستنش به بایرن مونیخ حرف زد.
سرمربی ۲۹ ساله هوفنهایم در مصاحبه با کیکر گفت:


من در آلمان و بوندس لیگا حس بسیار خوبی دارم. شیوه کاری من مناسب هر لیگی نیست. اگر روزی پیشنهادی از تیمی دریافت کنم و همچنین این تیمی از شهری جذاب باشد آن وقت این پیشنهاد برایم جالب خواهد بود. باشگاه هایی در سطح اروپا هستند که اگر به سراغ من بیایند به آن ها نه نخواهم گفت.

هوفنهایم با حضور ناگلزمن بهترین نتایج خود در بوندس لیگا را کسب کرده است و عملکرد خوب ناگلزمن باعث شده تا شایعاتی پیرامون علاقه باشگاهایی نظیر بایرن مونیخ به او پخش شود.


من طرحی برای آینده فعالیتم ندارم، می خواهم عناوین قهرمانی زیادی کسب کنم، اما طرح و نقشه ای ندارم که کی و کجا این اتفاق رخ دهد. اگر کسی موفق شود همه او را تحسین می کنند. در حال حاضر دوره ارزیابی من بسیار کوتاه است. صحبت و شایعه از علاقه بایرن مونیخ به من فقط یک چیز خوب برای من است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 14:38

هنوز واسش زوده سرمربی بایرن بشه.باید بیشتر از اینا امتحان پس بده

محمد رضا-دورتموندی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 15:51

بیا دورتموند !
خسته شدیم از این توخل و سبک گواردیولا مانندش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد