وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: مقابل وولفسبورگ عملکرد بهتری خواهیم داشت؛ حرفهای کاستا واقعی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ روز سه شنبه در جام حذفی آلمان به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت. 

 

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ روز سه شنبه در آلیانتس آرنا و از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران با وولفسبورگ دیدار خواهد کرد. در صورت کسب برد در این بازی تیم آنچلوتی به جمع ۸ تیم نهایی این رقابت ها خواهد رسید.

آنچلوتی روز دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد. او در ابتدا درباره انتقادهای بازیکنان بایرن مونیخ از نحوه بازی خود گفت:


اینکه بازیکنان از خود انتقاد می کنند بسیار خوب است. برای بهتر دفاع کردن باید خیلی متراکم تر بازی کنیم. من مطمئن هستم فردا نسبت به بازی قبلی بهتر خواهیم بود. دفاع کردن دوندگی و فداکاری است. ما باید با هم کار کنیم و این کار را مقابل شالکه انجام ندادیم. در ۳ بازی گذشته در بهترین وضعیت نبوده ایم چون به لحاظ بدنی فعالیت بالایی نداشته ایم. من سخت کار کرده ام تا برای مقطع حساس و مهم فصل کاملا آماده باشم. مطمئن هستم به زودی مشکلات را حل خواهیم کرد. ما سخت کار کرده ایم و باید تلاش هایمان را در زمین اجرا کنیم. من از شکل بازی تیم راضی نیستم ولی مطئمن هستم مقابل وولفسبورگ بهتر بازی خواهیم کرد.

درباره وضعیت بازیکنان:


تیاگو کاملا آماده شده است و می خواهد مقابل وولفسبورگ ۹۰ دقیقه کامل بازی کند. آرتورو ویدال و یاشوا کیمیش هم امروز با تیم تمرین کردند و می توانند فردا به میدان بروند. تیاگو فردا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. با کیفیتی که تیاگو دارد می تواند کمک زیادی به تیم بکند.

صحبت های داگلاس کاستا مبنی بر جدایی احتمالی اش از بایرن مونیخ:


کاستا از حضور در اینجا راضی و خشنود است. برخی وقت ها ایجنت ها می خواهند باشگاه را زیر فشار قرار دهند. من هنوز مصاحبه کاستا را نخوانده ام، اما من هر روز با او صحبت می کنم و او از حضور در مونیخ راضی است.

انتقادهای لام از تیم:


برای آینده او می تواند مربی بسیاری خوبی شود، و همچنین یک مدیر خوب. بعضی وقت ها فکر می کنم انتقاد کردن خوب است حتی اگر بازیکنان از خود انتقاد کنند. این چیزی طبیعی است. انتقاد کردن در فوتبال چیزی جدید و عجیب نیست. من بیش از ۱۰۰۰ بازی را تجربه کرده ام. می دانید من چند نظر و عقیده را خوانده ام؟ ۱۰۰۰ که نه ولی تقریبا.

نیمکت نشینی مولر مقابل وولفسبورگ:


هنوز درباره ترکیب تصمیم نهایی را نگرفته ام اما شاید تغییراتی داشته باشیم.

وولفسبورگ:


وضعیت آن ها در جدول بوندس لیگا خوب نیست. آن ها بازیکنان خوب زیادی در ترکیب دارند. به نظرم دفاع کردن در اولیت کار آن ها خواهد بود و سعی می کنند در ضد حملات به ما ضربه بزنند.

روبن:


او از تعویضش مقابل شالکه راضی نبود اما من این کار را فقط برای حفظ سلامت جسمانی او انجام دادم.

لواندوفسکی:


او مهاجمی خارق العاده ست، من از او بسیار راضی هستم، امیدوارم به همین شکل ادمه دهد.

فشردگی دفاعی:


بعضی وقت ها مثل بازی مقابل لایپزیگ این کار خوب جواب می دهد اما گاهی هم مثل بازی با شالکه درست عمل نمی کنیم و در کارهای دفاعی به اندازه کافی فشرده عمل نمی کنیم. زمانی که من از همکاری تیمی صحبت می کنم همه را می گویم، آرین روبن، کاستا و حتی مدافعین.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد