وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو آلکانتارا: پپ من را متقاعد کرد تا بارسلونا را ترک کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو عنوان کرده دلیل جدایی اش از بارسلونا، پپ بوده است. 

 

تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ که در تابستان ۲۰۱۳ بارسلونا را ترک کرد تا زیر نظر گواردیولا در بایرن کار کند، در مصاحبه اخیرش با تایمز عنوان کرده که ترک کردن بارسلونا کار سختی برایش بوده ولی پپ او را متقاعد به انجام این کار کرده است:
تصمیم بسیار سختی بود. برای تمام بازیکنانی که در آکادمی بارسلونا رشد می کنند، ترک کردن نیوکمپ کار سختی است. آن ها می خواهند به تیم اصلی برسند و موفقیت ها را همراه بارسلونا جشن بگیرند. اما موضوع فقط در این باره نیست که خودتان چه احساسی دارید، بلکه احساس دیگران در مورد شما نیز اهمیت دارد. پپ به من اعتماد کرد و من این اعتماد را حس کردم، من از گواردیولا چیزهای زیادی فراگرفتم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 06:26

امیدورام تیاگو دربایرن بدرخشد وامسال یک سه گانه رویایی باتیم فتح کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد