وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هامبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز در هفته بیست و یکم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هامبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 

کارلو آنچلوتی:

یک روز عالی، یک بازی عالی. تیم در بازی مقابل هامبورگ عالی بازی کرد و من بسیار خوشحالم. از رسیدن به هزارمین بازی ام به عنوان مربی خوشحالم.حالا برای 1000 بازی آینده ام آماده ام. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که در این شب خاص برای من، خاطره خوبی را رقم بزنند، اما  انتظار چنین نمایش را نداشتم. امیدوارم این نتیجه در بازی های بعدی نیز تکرار شود. توماس مولر بازیکن کلیدی در تیم است. او بهترین بازیکن دیدار امروز مقابل هامبورگ بود. مولر بسیار عالی در زمین جا به جا می شد و به خوبی در حملات شکرت می کرد.

 

توماس مولر:

بازی بسیار جالبی بود. در عین حال باید مراقب خودمان باشیم. وقتی با این نتیجه پیروز می شوید، شرایط و جو تیم خوب می شود و همه خرسند هستند از باشگاه گرفته تا خود تیم و هواداران.

 

مارکوس گیسدول (سرمربی هامبورگ):

این شکست واقعا ضربه سنگینی برای ما بود. باید این نتیجه و این دیدار را فراموش کنیم و مسیرمان را ادامه دهیم.  اصلا حریف قدرتمندی برای بایرن نبودیم. بایرن مونیخ  عالی بازی کرد، کاری کا ما اصلا نتوانستیم انجام دهیم. ما در زمین وحشت زده بازی کردیم و حریف از این ضعف استفاده کرد.

 

رنه آدلر (دروازه بان هامبورگ):

نتوانستیم خودمان و راه بازی مقابل بایرن مونیخ در این بازی را پیدا کنیم. ما حتی در نیمه نخست یک تکل موفق هم ثبت نکردیم. بایرن تیم برتر زمین بود. نتیجه ای که با آن شکست خوردیم نه تنها دردآور بلکه غیرقابل قبول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد