وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: بایرن مونیخ می تواند رئال مادرید را شکست دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ مصاحبه مفصلی با کیکر انجام داده است. 

 

ماتیاس سامر، بازیکن سرشناس سال های نه چندان دور باواراییا، پس از بازنشستگی و این بار در کسوت مدیر ورزشی باشگاه خوش درخشیده است. چهار عنوان قهرمانی بوندس لیگا، سه عنوان قهرمانی دی اف بی پوکال و یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، افتخارات دوران ورزشی سامر قلمداد می شوند.

به نقل از کیکر، پس از پاسخ منفی فیلیپ لام مبنی بر قبول پست مدیریت ورزشی باشگاه در فصل آتی، سران باشگاه به دنبال فردی مناسب برای این پست هستند. به نظر سران باشگاه از اهمیت این پست در باشگاه بزرگی همچون بایرن مونیخ به خوبی آگاهند. سامر در مصاحبه ای با کیکر در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

سامر در مورد رقابت پایین جدول در بوندس لیگا، گفت:

“به نظرم توازن در جدول لیگ وجود دارد. رقابت پایین جدول این فصل در دنیا بی نظیر است. فاصله ها بسیار کم هستند.
 
 

وی در مورد احتمال سقوط ماینتس، اظهار داشت:

“    در حال حاضر ماینتس با مشکلات زیادی دست به گریبان است. گاهی راه حل های روانشناختی و بررسی مسائل روحی و روانی نیز نمی توانند به حل مشکلات بزرگ در یک تیم کمک کنند.
 
 

او در مورد اوبامیانگ و خوشحالی هایش، عنوان کرد:

“    برای پیشرفت کل تیم این فرصت بسیار خوبی برای باشگاه دورتموند است تا قوانین مناسبی را وضع کند. قوانینی که شانس استفاده نادرست اسپانسر ها از بازیکن بزرگی چون اوبامیانگ را ندهد. آیا بازیکن بزرگ دیگری در جهان چنین رفتاری کرده است؟
 
 

“    تیم دورتموند پر از بازیکنان با استعداد است، اما تنها با داشتن استعداد نمی توان برنده شد. قهرمانی و بردن نیازمند شخصیت فردی است. دورتموند حالا شخصیتی جدید پیدا کرده و در طول فصل با قدرت از سد مشکلاتی که با آن ها روبرو شد، گذر کرده است. آن ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند و این دستاوردی فوق العاده است.
 
 

گفته شده  ماسکی که اوبامیانگ در خوشحالی بعد از گلش در بازی مقابل شالکه به صورت زده، به نوعی تبلیغ شرکت نایکی بوده است.

سامر 4 سال مدیر ورزشی بایرن بوده است. وی در مورد لزوم وجود یا عدم وجود این پست و در مورد مشکلاتی که در این پست داشته، خاطرنشان کرد:

“    در بازه کنونی نمی توانم جواب قطعی بدهم. اگر نیاز باشد افراد باتجربه ای چون رومنیگه و هونس در باشگاه حضور دارند. من سعی کردم هر چه در توان دارم برای بایرن به کار گیرم. من نتوانستم کاری کنم که تمامی افراد احساس خوبی داشته باشند و به خوبی مرا درک کنند اما این مهم نیست. من از آن دست افرادی نیستم که سعی کنم همه چیز را برای همگان توضیح دهم چراکه برای موفقیت نیاز به داشتن رازهایی است. پس تا زمانی که کار می کنید، بهتر است زیاد صحبت نکنید.
 
 

“    من فردی ایده آل گرا و واقع بین هستم. می دانم که قادر به انجام چه کارهایی هستم و چه کارهایی را نمی توانم انجام دهم. سیستم اما در بایرن مونیخ دقیقا تنظیم شده است. من تصمیم گرفتم و مسئولیت را قبول کردم. ما به عنوان افراد جوان وقتی مسئولیتی را قبول می کنیم کاملا باید تابع باشیم. من تابع و فروتن بودم وشاید این اشتباه من بود و برایم ثمره خوبی نداشت.
 
 

“    تا زمانی که جو حاکم بر باشگاه خوب است و تا زمانی که روند تیم خوب است، نیازی به پست مدیر ورزشی نیست، اما در بازه طولانی مدت به نظرم باید به وجود این پست فکر  شود. در باشگاه افراد با تجربه زیادی هستند که به این امر رسیدگی کنند.
 
 

سامر در مورد بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، گفت:

“    با توجه به قدرت، شرایط و کاریزمای بایرن مونیخ، بی شک نظرم این است که بایرن می تواند در این مرحله موفق باشد.
 
 

وی در مورد بازی دورتموند با موناکو در لیگ قهرمانان، عنوان کرد:

“    بازی سختی است و من نگران هستم. به نظرم شانس هر دو تیم برابر است. 
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 23:33

بایرن بایک بازی جذاب حساب شده ودقیق به خوبی میتواند رئال راله کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد