وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: لواندوفسکی شانس نخست کسب توپ طلا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس می گوید که روبرت لواندوفسکی می تواند به دوران حکمروایی کریستیانو رونالد و لیونل مسی در کسب جوایز فردی پایان دهد. 

 

روبرت لواندوفسکی در فصل جاری عملکردی درخشان داشته و در بازی های ملی و باشگاهی گل های فراوانی به ثمر رسانده است. او هم اکنون با زدن ۲۴ گل دومین گلزن برتر بوندس لیگا محسوب می شود و در رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا هم یکی از بهترین گلزنان است. لوتار ماتئوس در ستون اختصاصی اش در اشپورت بیلد از احتمال کسب جوایز فردی توسط لواندوفسکی نوشته و سال جاری را بهترین فرصت برای این مهاجم ۲۸ ساله لهستانی دانسته است. ماتئوس در این باره می گوید:


روبرت لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است. لوا هنوز به عنوان یک بازیکن موفق به کسب جوایز فردی نشده و او بازیکنی است که من برای شکستن طلسم رونالدو و مسی در کسب جوایز شخصی انتخاب می کنم. شانس خوب لواندوفسکی این است که در سال ۲۰۱۷ هیچ تورنومنت بزرگی نداریم چون او همراه تیم ملی لهستان شانس چندانی برای موفقیت در رقابت های بین المللی ندارد. اگر لواندوفسکی در فصل جاری همراه بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ موفق به کسب مقام قهرمانی شوند او می تواند به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود. بدون شک او به عنوان بهترین مهاجم جهان شایسته کسب این جایزه است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد