وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: فوتبال آلمان نباید از حذف نمایندگانش شرمسار باشد؛ اطمینان زیادی به بایرن مونیخ امسال داشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر در مورد وضعیت بایرن مونیخ صحبت کرد. 

 

ماتیاس سامر به دلیل مشکلات و بیماری ای که گریبان وی را گرفت مجبور به ترک بایرن مونیخ شد تا جای خالی وی تا کنون در باشگاه باقی مانده باشد. سامر در مصاحبه با TZ در مورد شرایط باشگاه بایرن مونیخ صحبتهایی را مطرح ساخت، او ابتدا در مورد بازی بایرن مقابل دورتموند عنوان داشت:

” خوب من حداقل می توانم بگویم اگر بر روی این نتیجه شرط می بستم اکنون خانه خود را از دست داده بودم!( باخنده) من باید بگویم از این نتیجه شگفت زده شدم، من اطمینان زیادی به بایرن مونیخ امسال داشتم اما فوتبال ورزشی نتیجه گرا و در بعضی مواقع بی رحم است.
 “

سامر ادامه داد:

” بایرن مونیخ در ابتدای رقابتها قدرتمند، هماهنگ و به معنای واقعی خوب بود اما باید وضعیت باشگاه و حریفان هم در نظر گرفته شود. فوتبال یک ورزش رقابتی و بسته به شرایط روز است، این باید برای کسب موفقیت درک شود. اکنون من چون به طور روزانه در کنار تیم نیستم نگاه متفاوتی دارم و باید کسانی که مستقیم درگیر کار با تیم هستند در مورد تیم صحبت کنند. وظیفه یک مدیر ورزشی این است که در مورد اتفاقات پیرامون تیم فکر کند و در مورد کارهای تیم مربیگری و عوامل پیرامون آن واکنش نشان دهد. تجزیه و تحلیل واقعی شرایط برای جلوگیری از اشتباهات خاص برای یک مدیر ورزشی مهم است. 

سامر در مورد هوینس ادامه داد:

” من بسیار خوشحالم که او بازگشته است، او دیدگاهی باورنکردنی و احساسی باورنکردنی برای باشگاه دارد. کارهایی که او در سالهای آتی برای باشگاه انجام خواهد داد اهمیت بسیاری خواهد داشت. اینکه بایرن نیاز به مدیر ورزشی دارد یا نه باید توسط وی تشخیص داده شود.
 “

سامر در مورد حذف تمام نمایندگان آلمان از رقابتهای اروپایی گفت:

” فوتبال آلمان نباید از این اتفاق غم انگیز شرمنده باشد. این موضوع کمک می کند تا به ارزیابی این موضوع بپردازیم و خود را توسعه دهیم، اغلب چیزهای کوچک باعث تفاوت می شوند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد