وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال جدایی رافینیا از بایرن مونیخ در تابستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا مدافع برزیلی بایرن مونیخ از احتمال جدایی اش از این باشگاه صحبت کرده است. 

 

رافینیا مدافع راست برزیلی قرارداد خود را چندی قبل برای یک سال دیگر تمدید کرد اما اکنون از احتمال جدایی اش خبر داده است. در روزهای اخیر رسانه های آلمان و انگلیس از علاقه وستهام به این بازیکن خبر داده اند و رافینیا هم ضمن تایید داشتن پیشنهاد از لیگ جزیره، می گوید در تابستان شرایط را بررسی می کند.

رافینیا در مصاحبه با فورفورتو گفت:


من دوست ندارم درباره پیشنهادها صحبت کنم چون برای این کار مدیر برنامه دارم اما حقیقت این است که پیشنهادهایی دارم. چند پیشنهاد از تیم های انگلیسی به دست ما رسیده است. من در بایرن مونیخ که یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است حضور دارم اما در عین حال علاقه دیگر باشگاه ها باعث خوشحالی من می شود. من بازی های لیگ انگلیس را بیشتر اوقات دنبال می کند و علاقه به یادگیری زبانی دیگر هم دارم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 13:36

بایرن باید دویا سه دفاع گوش خوب یا از آکادمی اش بیاره یا جذب کنه واین لردهارا نیز با اولین پیشنهاد بفروشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد