وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوچسکو: در یوونتوس فضای لازم برای رشد داگلاس کاستا مهیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوچسکو، کاستا و یوونتوس را مکمل یکدیگر می داند. 

 

میرشا لوچسکو سرمربی پیشین داگلاس کاستا در شاختار دونتسک، به وینگر فعلی بایرن مونیخ پیشنهاد کرده است که با جدایی از این تیم، راهی یوونتوس شود.

به گزارش فوتبال ایتالیا، لوچسکو که به تازگی از زنیت جدا شده است، صحبت درباره شاگرد پیشین خود را این گونه آغاز کرد:

“من در تیم زیر 19 سال برزیل «دوکی» را کشف کردم، جایی که نیمار و الکس تکشیرا هم حضور داشتند. وقتی که او را از گرمیو به خدمت گرفتیم، وی استعداد بزرگی بود ولی هنوز یک بازیکن جوان به شمار می رفت. از آن پس او به یکی از بهترین وینگرهای دنیا تبدیل شد. به جز نیمار، بیل، داگلاس، ویلیان و روبن قدرتمندترین وینگرهای جهان هستند. شاید وی در برهه فعلی به کاملی آن ها نباشد ولی سریع تر و قدرتمند تر از آن هاست. او و ویلیان سریع ترین بازیکنانی هستند که در دوران حرفه ای خود هدایت شان را بر عهده داشته ام. داگلاس کاستا بازیکنی است که خیلی زود به نهایت سرعت می رسد و در کنار زدن رقبا با سرعت خویش مهارت دارد.
 

لوچسکو در ستایش از کاستا خاطر نشان کرد:

“او توانایی منحصر به فردی در شوتزنی دارد و به خوبی از این امر بهره می برد. وی با تغییر مسیرهای های ناگهانی خود، به یک قاتل مبدل می شود. داگلاس فضا ها را به خوبی می شناسد و خیلی خوب خودش را در موقعیت شوتزنی قرار می دهد. کیفیت او در آلمان بالاتر رفت. وقتی من مربی او بودم، وی به شدت خواهان انتقال به تیمی بزرگ بود و هنوز یادم است که موقع جدایی از تیم چه حسی داشت. او از من سپاس گزاری کرد و بعدها یک پیراهن بایرن مونیخ را به من هدیه داد. او بازیکنی عالی و پسری خوب است ولی به محیطی نیاز دارد که با او همخوانی داشته باشد. اگر از من بپرسید، پیشنهاد من به او این است که راهی یووه شود.
 

وی با تاکید بر مناسب بودن فضای تاکتیکی سری آ برای کاستا افزود:

“به این خاطر می گویم که سری آ هنوز هم یکی از دشوارترین لیگ ها از نظر تاکتیکی است. در بوندس لیگا همه تیم ها با یک تاکتیک بازی می کنند ولی در ایتالیا تنوع بسیاری در این مورد وجود دارد. آن تنوع بازیکن ها را مجبور به پیشرفت و ترقی می کند. به نظر من داگلاس کاستا در یوونتوس پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت ولی خواهشا مرا وادار به مدیریت بازار نقل و انتقالات نکنید. او می تواند هرجایی بازی کند؛ حتی به عنوان یک هافبک بازیساز. او بازیکنی تاکتیکی است، از آن دست بازیکنانی که مناسب ایتالیا هستند. گل های خارق العاده ای را که در لیگ قهرمانان برابر رم و رئال مادرید به ثمر رساند، به خاطر می آورم. من و دستیارانم از دیدن چنین صحنه هایی جا نخوردیم، زیرا به انجام حرکات خارق العاده از سوی داگلاس در تمرینات، عادت داشتیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد