وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ویدال و کیمیش به درگیری در فینال: مشکلی وجود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو ستاره بایرن مونیخ در فینال سن پترزبورگ با یکدیگر درگیر شدند.  

تیم ملی آلمان با غلبه بر شیلی در فینال کنفدراسیون ها توانست قهرمان این جام شود. این فینال حواشی زیادی را در خود داشت که شاید عجیب‌ترین آن‌ها، درگیری ویدال و کیمیش پس از گذشت یک ساعت از جریان بازی بود.

به گزارش بیلد، در بازی دیشب (یکشنبه)، هافبک جنگنده تیم ملی شیلی، آرتورو ویدال و ستاره جوان تیم ملی آلمان، یاشوا کیمیش، برای لحظاتی درگیر شدند؛ برخورد دو بازیکن بایرن مونیخ محدود به مشاجره لفظی نشد و ویدال، کیمیش را به‌عقب هل داد. او پس از پایان مسابقه در مورد این درگیری گفت:

“چیز خاصی نبود و هر دو عصبانی بودیم. به او گفتم که کمتر حرف بزند و بیشتر بازی کند. اما همه‌چیز تمام شده است و ما هنوز دوستیم.
 

برخورد و بحث ابتدا بین کیمیش و کاپیتان تیم ملی شیلی، کلودیو براوو، به وجود آمد که باعث شد ویدال وارد ماجرا شود و با هم‌تیمی‌ باشگاهی‌اش درگیر شود. میلوارد مازیچ، داور مسابقه، هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. کیمیش در مورد رابطه خود باهم تیمی‌اش در بایرن گفت:

“کینه‌ای وجود ندارد. اتفاقاتی در زمین مسابقه رخ می‌دهند که نمی‌توان جلوی آن ها را گرفت. آیا این درگیری به موضوعی جدید در تمرینات بایرن منجر خواهد شد؟ از نظر من که نه.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد