وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی: از حضور در بایرن مونیخ خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن 27 ساله باوارایی ها از حضور در این تیم خوشحال است.  

سباستین رودی، بازیکن 27 ساله و سابق تیم‌های هوفنهایم و اشتوتگارت، می‌گوید از حضور در بایرن مونیخ خوشحال است و می‌خواهد در ترکیب اصلی این تیم بازی کند.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، سباستین رودی درباره حضور در بایرن مونیخ گفت:

“از حضور در بایرن مونیخ خوشحالم. تعطیلات بلند مدتی داشتیم و حالا به دنبال بازگشت به تمرینات هستم تا نشان بدهم می‌توانم چه کارهایی انجام دهم. آگاه هستم که رقابت در اینجا شدید است؛ می‌خواهم یاد بگیرم و از فرصتی که دارم استفاده کنم. با حضور در خط میانی راحت‌تر هستم. به اینجا آمدم چون توقع داشتم بازی کنم؛ اگر جز این بود، نمی‌آمدم.
 

رودی در ادامه گفت:

“می‌خواهم به پیشرفت ادامه دهم و به لحاظ شخصی رشد کنم. فکر می‌کنم رقابت خوبی برای حضور در ترکیب داریم و این به آن معناست که همه ما پشتکار داریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنم عضوی از ترکیب اصلی باشم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد