وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل سباستین رودی هافبک جدید بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی در مصاحبه ای مفصل از حضور در تیم بایرن مونیخ گفت. 

 

سباستین رودی که به تازگی از   هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوسته است از حضور در باشگاه جدیدش گفت.

سباستین رودی در صحبت با سایت رسمی باشگاه  بایرن مونیخ از وضعیت خودش گفت:


بسیار خوشحالم که اینجا حضور دارم، بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است از بودن در این جا  احساس غرور می کنم.


شما 4 هفته ی اول خود را در مونیخ گذراندید، آیا اکنون احساس می کنید که در خانه حضور دارید؟


خب! البته که اینطور است، من احساس خیلی خوبی در بایرن مونیخ دارم. بسیاری از هم تیمی هایم در تیم ملی، در اینجا نیز حضور دارند و این باعث آسان تر شدن موضوع شده است.

آیا شما در اینجا  خانه ای خریده اید؟


بله در گرون والد، خانه ای  خریده ام و با خانواده ام در آنجا زندگی می کنم، من و همسرم ترجیح می دهیم در یک محیط ارام زندگی کنیم و به همین دلیل در خارج شهر زندگی می کنیم.

آیا وقت کافی برای تفریح و بازید از اینجا را داشتید؟


ابتدا که به اینجا آمدم خیر، وقت کافی برای این کار  را نداشتم. اما بدون شک در هفته های آینده بیشتر  فرصت بازدید را پیدا خواهم کرد.

در تیم بیشتر  وقت شما با چه بازیکنانی  سپری می شود؟


 من همیشه سعی کرده ام با همه بازیکنان ارتباط داشته باشم تا به درکی متقابل از همه آنها برسم، اما این طبیعی است که من با بعضی از بازیکنان بیشتر صمیمی باشم، مثلا یاشوا (کیمیش) یا مولر  و  البته متس (هوملس).

 

شما در یک خانواده بزرگ به دنیا آمده اید! بزرگ شدن در یک خانواده ی پر جمعیت چگونه است؟


درست است، والدینم کمی تحت فشار بودند (با خنده) ولی برای من عالی است، یک برادر بزرگتر از خودم دارم و خواهرم 18 سال دارد و برادر کوچک ترم هم 10 سال سن دارد، چنین چیزی لذت بخش است.

کیمیش نیز در 11 کیلومتری شهر شما بزرگ شده است، چنین چیزی به شما چه کمک هایی کرده است؟


 من و یاشوا در رده های جوانان اشتوتگارت با هم بودیم، خوب از چنین چیزی معلوم است که ما به یک درک مناسب و متقابل از هم رسیده ایم.

شما روز اول گفتید که اول از هر چیزی می خواهید خودتان را در تیم ثابت کنید، آیا تا به اینجا توانسته اید این خواسته را براورده کنید؟


خوب من فکر می کنم تا الان تمام تلاش خودم را کرده ام، می دانم باید بیشتر تلاش کنم و وقت بیشتری را برای بهتر شدن خود در تمرینات بگذارم، به نظر من باشگاه بایرن مونیخ بهترین مکان برای پیدا کردن خود واقعی ام است.

سیستم بایرن مونیخ باعث نشده شما سبک و سیستم بازی خود را تغییر دهید؟


نه خیلی زیاد، سبک بازی من با تیم تطبیق شده است، اما باید بیشتر سعی کنم تا تاکتیک های فنی را یاد بگیرم و در این سیستم بیشتر جا بیفتم تا بتوانم بیشتر بازی کنم.

شما در زمان نسبتا کمی به تیم ملی آلمان دعوت شدید و در آنجا مقام قهرمانی  جام کنفدراسیون ها را بدست آوردید، این مقام اعتماد به نفس شما را بالاتر برد؟ و آیا تاثیری در روحیه شما ایجاد کرده است؟


بله ما قهرمان شدیم، به نظر من شما باید در زمین مسابقه اعتماد به نفس داشته باشید نه خارج از زمین، شما باید اعتماد به نفس را خودتان در زمین بازی پیدا کنید. 

در جایی گفته بودید " رقص" سرگرمی مورد علاقه ی شماست، آ یا شما وقت کافی برای رقصیدن را پیدا می کنید؟


من و همسرم قبل از ازدواج بسیار می رقصیدیم، رقص برای من خیلی سرگرم کننده است، من حدود 10 سال است انواع رقص را کار  و تمرین کرده ام و می خواهم در مونیخ نیز به این کار ادامه دهم (با خنده).

ورزش گلف چی؟


فعلا نه، ولی من میخواهم بیشتر روی  آن کار کنم.

تنیس؟


من برای ده سال تنیس کار کرده ام، اما در طول فصل فرصت پیدا نمی کنم به همین دلیل فقط در تعطیلات این کار را می کنم، البته در طول فصل تنیس روی میز را تمرین می کنم.

بازیکنانی با سابقه مانند روبن و مولر در مورد به دست آوردن لیگ قهرمانان اروپا چه چیز هایی به شما  گفته اند؟


شما وقتی قهرمان می شوید که احساس تشنگی بیشتری برای موفقیت در چنین رویداد ورزشی بزرگی بکنید. هر بازیکنی دوست دارد در چنین تورنمتی قهرمان شود.

  در تمرین هفته های گذشته 2500 هوادار به تماشا می آمدند چه احساسی داشتید؟


بدون شک لذت بخش است، من می خواهم حتی به نامه های هوادارانم نیز پاسخ بدهم و به آنها بعد از تمرینات امضا بدهم، مخصوصا به کودکان چون این کار برای آنها بسیار لذت بخش تر است.

آیا شما به طور متفاوتی تمرین می کنید که آمار 2500 تماشاگر در تمرینات دارید؟


نه چنین نیست، برای تمرینات ما قبلا نیز تماشاگرانی می آمدند اما خودم شخصا تا الان این تعداد را در تمرینات ندیده بودم.

بعد از پایان بازی اولی که انجام دادید، همه به ستایش از شما پرداختند و برایشان تعجب آور بود که چنین استعدادی به طور  رایگان به بایرن مونیخ پیوسته است. نظرتان چیست؟


باید بگویم من از تعریف هایی که می شنوم بسیار خوشحالم، ولی این را پنهان نمی کنم که راضی هستم از اینکه به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ پیوستم. این یک واقعیت است که وقتی هیچ مبلغی برای شما پرداخت نمی شود شما آرام تر و با تمرکز بیشتر بازی خواهید کرد. در غیر این صورت باید به فکر  این باشید که ثابت کنید لیاقت مبلغ پرداختی را داشته اید.

زمانی که شما با پیراهن بایرن مونیخ وارد زمین می شوید چه احساسی دارید؟


خب طبیعی است که این لباس به من انگیزه بسیار زیادی دهد، در اینجا باید همیشه به فکر برنده شدن باشید و باید تمام فکر شما روی قهرمانی و کسب عنواین معتبر باشد.

وقتی به بیرون می روید هنوز هم کسانی هستند که شما را نشناسند؟


این مشکلی بزرگی نیست و حل خواهد شد (با خنده).

قهرمانی در سوپر کاپ آلمان دومین عنوان شما بود، چه احساسی دارید؟


من فکر نمی کنم ارزش یک بازیکن به تعداد جام هایش باشد هر چند این یک هدف خواهد بود، امیدوارم به جام های بیشتری دست پیدا کنم.

چند سال قبل شما در لیگ قهرمانان بازی کرده اید، حالا دوباره می توانید در این تورنمت حاضر شوید، نظرتان چیست؟


من بازی های زیادی در بوندس لیگا انجام داده ام، اما تعداد بازی های من در لیگ قهرمانان اروپا زیاد نیست. همیشه هدفم حضور دوباره در چنین رقابت هایی بود. تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد