وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: دوست دارم روزی سرمربی بایرن مونیخ شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بهترین گلزن تاریخ جام جهانی درباره شرایط تیم بایرن مونیخ و خودش صحبت کرد. 

 

به نظر می رسد مهاجم سابق و محبوب تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ تمایل دارد تا روزی در تیم سابقش به عنوان سرمربی فعالیت کند.

به گزارش کیکر، میروسلاو کلوزه، بهترین گلزن تاریخ جام جهانی در جدید ترین مصاحبه خود از تمایلش برای حضور روی نیمکت بایرن مونیخ صحبت کرده است. با توجه به اخراج کارلو آنچلوتی از بایرن مونیخ، این تیم تمایل دارد تا هر چه زودتر مربی جدید را معرفی کند. به نظر می رسد آنها توماس توخل را مد نظر دارند ولی با توجه به حرف های کلوزه این احتمال وجود دارد که وی فصل آینده در بایرن مونیخ مربی گری کند.

میروسلاو کلوزه درباره برنامه های خودش برای آینده گفت:

“این یک واقعیت است که من قرار نیست مدت زیادی در تیم ملی به عنوان کمک مربی فعالیت کنم. از همان روز اول هم همه چیز مشخص بود. فکر می کنم تا پایان جام جهانی 2018 روسیه در تیم ملی به کارم ادامه دهم. پس از مسابقات ملی در ماه نوامبر و رسیدن نیم فصل در ماه دسامبر مدرک A مربی گری ام را دریافت خواهم کرد و می توانم به عنوان سرمربی در بالاترین سطح کار کنم. کار در کدام تیم را دوست دارم؟ بدون شک آرزوی هر سرمربی است که در تیمی مانند بایرن مونیخ کار کند. دوست دارم روزی مربی تیم بایرن مونیخ شوم. من در مونیخ زندگی می کنم و دوست دارم در همان جا هم کار کنم.
 

به نقل از بیلد، به نظر می رسد اولی هونس بر خلاف رومنیگه نمی خواهد فعلا با توخل قرارداد ببندد وی می خواهد کسی سرمربی بایرن مونیخ شود که با DNA  بایرن مونیخ سازگاری بیشتری داشته باشد و تمامی سطوح پایه و تیم اصلی بایرن مونیخ را بشناسد. هوینس برای پیدا کردن چنین سرمربی برای تیمش، حاضر است تا پایان فصل هم صبر کند.

با همه این اوصاف بعید به نظر نمی رسد که مهاجم سابق و محبوب ژرمن ها را فصل آینده روی نیمکت بایرن مونیخ ببینیم!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد