وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: مطمئنم مدیران بایرن مونیخ تصمیم درستی در مورد جانشین آنچلوتی خواهند گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ به آینده باشگاه سابقش خوشبین است.  

به گزارش اشپورت آینس، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ در مصاحبه ای از شرایط خودش به عنوان یک کارشناس تلویزیونی صحبت کرده است. او همچنین درباره شرایط تیم سابقش، بایرن مونیخ نیز صحبت کرده است.

سامر درباره سوابق کاری اش گفت:

“من در تیم ملی فعالیت داشتم و به عنوان دستیار کار کرده ام. در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان (بایرن مونیخ) به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کرده ام. آینده؟ دوست دارم همچنان فوتبال را دنبال کنم.
 

شرایط به عنوان یک کارشناس تلویزیونی؟

“فوتبال بعد از خانواده مهم ترین مسئله زندگی من است به همین خاطر از کارم راضی هستم. نمی دانم شاید هم روزی از فوتبال دست کشیدم و به کار دیگری مشغول شدم.
 

ترک مسئولیت مدیریت ورزشی باشگاه بایرن مونیخ؟

“ من احساس کردم که دیگر نباید ادامه دهم. بیش از حد احساس خستگی می کردم. این مسئله کم کم اتفاق افتاد. برای من روشن بود که باید از این کار دست بکشم.
 

عملکرد ضعیف تیم های بوندس لیگایی در اروپا؟

“این مسئله به نظر من ربطی به پول ندارد. تیم های ما باید به خود باور داشته باشند. همه چیز پول نیست و استعداد از همه چیز مهم تر است. تیم های آلمانی ما در مقابل تیم هایی در اروپا شکست می خورند که وضعیت مالی شان از ما بسیار بدتر است.
 

اخراج کارلو آنچلوتی؟

“ به نظر من باشگاه کمی احساس خطر کرد و باید به آن عکس العملی نشان می داد. در این شرایط اخراج کارلتو عجیب نبود. جدایی او از بایرن مونیخ قابل درک است. باشگاه اکنون باید به آینده امیدوار باشد و برای آن برنامه ریزی کند. این باشگاه برای آنها مثل یک خانه می ماند که همه در آن به عنوان یک خانواده زندگی می کنند. پس باید همه به فکر باشند تا شرایط مساعد شود.
 

جانشین آنچلوتی؟

“به نظر من این مسئله بسیار مهمی برای باشگاه است. باید مربیانی مانند هاینکس یا پپ که سبک شان به باشگاه می خورد به بایرن مونیخ بیایند. من مطمئنم که مدیران تیم بایرن مونیخ تصمیم درستی را در مورد جانشین آنچلوتی خواهند گرفت. آنها الان درک بهتری را برای استخدام یک سرمربی دارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد