وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر سلتیک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دیشب موفق شد در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سلتیک را 3 بر 0 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

من واقعا از زمانی که بازگشته ام در حال لذت بردن از فوتبال و کارم هستم. بازیکنان هیجان زده هستند. ما همه از هم اکنون منتظر بازی بعدی هستیم. اگر می خواهیم که کاملا موفق باشیم باید تغییرات زیادی اعمال کنیم و این زمان بر است. ما بازی خوبی انجام دادیم اما شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. اولویت اول ما برای این بازی کلین شیت بود که موفق به آن شدیم. اسون اولرایش خیلی خوب کار کرد. این بازی تنها گام اول بود. بازی ها یکی پس از دیگری و با سرعت می رسند و ما باید آماده باشیم. من به کومان توصیه کرده ام که باید قبل از رسیدن به خط عرضی زمین سرعتش را کم کند و سرش را بلند کند. حرکت امشبش می تواند یک نمونه از آن باشد.

 

توماس مولر:

از همان ابتدا می خواستیم 3 امتیاز بازی را در خانه بدست آوریم، این موضوع برای ما اهمیت زیادی داشت. در نیمه دوم صاحب شانس های متعدد گلزنی شدیم، امیدوارم این موضوع در هفته های آینده نیز ادامه پیدا کند. از زدن 40 گل خود در سی ال بسیار خوشحالم، امیدوارم بزودی فضاهای خالی را پیدا کنم.

 

جروم بواتنگ:

در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم توپها را براحتی از دست می دادیم، باید بهتر از این بازی کنیم. یوپ هاینکس ایده های تاکتیکی مشخصی دارد و بازیکنان آن را دنبال می کنند.
 

آرین روبن:

پیروزی خوبی به دست آوردیم و این برد یک گام رو به جلو بود. بایرن در مسیر خوبی قرار دارد و مهم ترین نکته وجود ثبات دوباره در تیم است.

روبن همچنین درباره تمدید قراردادش گفت: قرارداد جدید؟ من در حال حاضر می خواهم آماده بمانم و از فوتبال لذت ببرم و بعد از آن با هونس و رومنیگه درباره آینده ام صحبت خواهم کرد. 

 

یاشوا کیمیچ:

ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و از همان دقیقه اول نشان دادیم که می خواهیم پیروز شویم. ما به مصاف هامبورگ خواهیم رفت،پس از آن دو بازی مهم با لایپزیش خواهیم داشت سخت خواهد بود اما ما می خواهیم همه مسابقاتمان را پیروز شویم. شما دیدید که ما از همان ابتدا به دنبال پیروز شدن بودیم. در نیمه دوم چند لحظه ای به آنها فرصت دادیم اما ما سزاوار برد بودیم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 11:48

چقد خوبه این کومان.بایرن بازیکن سرعتی اینچنینی میخواد.درود بر تو هاینکس کبیر.حالا فرق سرمربی مشخصه

babak_bavaria پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 12:30

کومان و تیاگو واولرایش و کیمیچ عالی بودن
بازیکن خودخواه نیابد توی تیم باشه
روبن و لوا خودخواه هستن
این بازیمیتونستیم 5_6گل بزنیم
مولر زیاد خوب نبود ولی مولر درخدمته تیمه واسه همینه بودنش واجبه
خامس هم خوب بود ولی معلومه هاینکس زیاد بهش اعتقادی نداره
بواتنگ هم کم کم داره به اوجش برمیگرده هر چندفعلا مونده
رودی هم زیاد بازیش به چشم نمیاد ولی خیلی خوبه
ارامش میده به بازی...
در کل امیداوارم روبن و ریبری واسه فصل بعد تمدید نکنن و این فصل با قهرمانی اروپا از بایرن برن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد