وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناگلزمن: همیشه پذیرای توصیه های هاینکس هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولیان ناگلزمن در پاسخ به صحبت هاینکس مبنی بر حضور بیشتر او در هافنهایم، می گوید: به دنبال تجربه بیشتر هستم و همیشه به صحبت های هاینکس گوش خواهم داد. 

 

چندی پیش یوپ هاینکس سرمربی بایرن، ضمن تمجدید از یولیان ناگلزمن به او توصیه کرد تا چند سالی بیشتر در هافنهایم حضور داشته باشد تا تجربه بین الملی بیشتری به دست آورد،  سرمربی جوان هافنهاییم در جواب هاینکس می گوید که همیشه آمادگی گوش کردن به توصیه های هاینکس را دارد.

” هر کسی به دنبال کسب تجربه بیشتر است و من البته همیشه پذیرای توصیه های هاینکس هستم.
 “

این صحبتی است که ناگلزمن پیش از دیدار با رقیب اروپایی خود در مصاحبه با شبکه sport-1  می گوید. نیاز به توضیح است از ناگلزمن به عنوان یکی از گزینه های هدایت بایرن در سال جدید یاد می شود و او پیش از انتخاب هاینکس کسی بود که رسانه ها ازش به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی یاد می کردند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 مهر 1396 ساعت 02:19

هروقت قیافشو میبینم خندم میگیره!!! خدایا یعنی مربی قحطیه؟؟؟؟؟ اخه این کهی هی ازش مطلب میذارید ؟! عمرا مربی بایرن نمیشه. مربی فصل بعد بایرن صد در صد توخل هست که هاینکس انتخابش کرده این کیه هی قیافه خام اون رو میذارید رو سایت؟! حیف وقت واقعا که صرف ترجمه اخبار این بچه میکنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد