وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فولر: آلمان یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی 2018 است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان، تیم ملی کشورش را در کنار چند تیم دیگر، نامزدهای اصلی قهرمانی در جام جهانی روسیه می داند البته تاکید دارد که دفاع از عنوان قهرمانی در تاریخ جام های جهانی، هرگز کار راحتی نبوده است. 

 

رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان که سابقه قهرمانی با تیم کشورش در جام جهانی 1990 به عنوان بازیکن و نایب قهرمانی در جام جهانی 2002 به عنوان مربی را در کارنامه دارد؛ تاکید کرد دفاع از عنوان قهرمانی برای ژرمن ها در روسیه اصلا کار راحتی نیست.

به نقل از وبسایت گل، فولر گفت:

“البته که دفاع از عنوان قهرمانی؛ پیچیده خواهد بود چون به غیر از برزیل، هیچ تیمی از قهرمانی اش دفاع نکرده است. ایتالیا هم بوده که البته مربوط به قبل از جنگ جهانی دوم است و فقط 5 تیم در آن حضور داشتند.
 

“صحبت در مورد دفاع از قهرمانی، کار راحتی نیست اما 4 سال پیش هم قبل از رفتن به برزیل، هیچ تیمی از اروپا در آمریکای جنوبی، قهرمان جهان نشده بود.
 

“پسرهای ما قطعا شانس اصلی قهرمانی هستند؛ شاید در کنار فرانسه و اسپانیا و حتی شاید در کنار انگلیس. آن ها هم تیم فوق العاده ای دارند و البته بلژیک را هم نباید فراموش کرد. از یک چهارم نهایی به بعد، همه چیز به فرم روزانه شما بستگی دارد و باید دید که چه پیش خواهد آمد.
 

“یولیان برانت؟ قطعا شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی دارد. در پست او، رقابت زیادی وجود دارد اما در حال پیشرفت است. وی آینده فوتبال آلمان محسوب می شود و من برای او و همه ما آرزو می کنم که جام جهانی خوبی را سپری کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد