وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماگات در خصوص شایعات سرمربی گری ناگلزمن در بایرن مونیخ: در امر مربی گری، تجربه، بسیار مهم است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فلیکس ماگات از روی آوردن باشگاه ها به استخدام سرمربیان جوان انتقاد به عمل آورد. 

 

فلیکس ماگات که از سرمربیان بزرگ فوتبال آلمان به شمار می رود از علاقه باشگاه ها به جذب سرمربیان جوان انتقاد کرد.

به نقل از Spox، فلیکس ماگات 64ساله گفت:

“من فکر نمی کنم تیمی که در رقابت های مهمی بازی می کند با جذب یک سرمربی جوان، پیشرفت ورزشی زیادی داشته باشد.
 

وی در خصوص مطرح شدن نام ناگلزمن به عنوان گزینه سرمربی گری بایرن مونیخ صحبت کرد و اذعان کرد که از بازگرداندن یوپ هاینکس اصلا تعجب نکرده است. وی در ادامه گفت:

“به نظر من در امر مربی گری، تجربه، بسیار مهم است و من از تغییرات اخیر در بوندسلیگا متعجبم.
 

ماگات که سابقه قهرمانی در بوندسلیگا با تیم های بایرن مونیخ و وولفسبورگ را داراست، رفتار باشگاه چینی شاندونگ لوننگ در قبال جدایی اش را سرمشقی برای سایر تیم ها دانست و گفت:

“برخلاف بسیاری از جدایی ها در بوندسلیگا که با رفتارهایی وقیح همراه هستند، در صحبت هایی که از سوی باشگاه مطرح شد هیچ توهینی دیده نمی شد؛ بلکه آن ها رضایت و احترامشان به من را نیز ابراز کرده بودند.
 

او در پایان در خصوص آینده اش گفت:

“در آینده ای نزدیک در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد