وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کونته: همیشه ویدال را می خواهم اما او بازیکن تیم دیگری است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنتونیو کونته به وضعیت نقل و انتقالات باشگاه چلسی اشاره کرد. 

 

در حالی که کونته و چلسی نسبت به دو رقیب بالای خود، کمتر هزینه کرده اند و حتی در این راه بازیکنانی مثل کوستا یا ماتیچ را فروخته اند، خبرنگاران انگلیسی از لینک شدن ویدال به چلسی از آنتونیو سوال کردند:

“صادقانه خیلی دوست ندارم در مورد بازیکنِ یک تیم دیگر صحبت کنم، مخصوصا اینکه شما او را به ما لینک کرده اید. آرتورو بازیکن فوق العاده ای است. من احترام زیادی برای وی قائل هستم و ما سال های زیادی را با هم در یوونتوس سپری کردیم. من همیشه او را برای خودم می خواهم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Archnemati چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 16:00

هازارد رو بدین ویدال رو بگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد