وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: توپ طلای 2013 از من دزدیده شد؛ کشورم از من حمایت نکرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ریبری در مورد جایزه توپ طلای سال 2013 صحبت کرده و معتقد است رسانه های فرانسوی هم با عدم حمایت شان، در این میان نقش داشتند.  

ریبری در سال 2013 جزو نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا بود و در نهایت به رتبه سوم رسید و نتوانست این جایزه را به خانه ببرد. رونالدو اول شد و توپ طلا را به دست آورد. مسی هم در جایگاه دوم ایستاد.

به گزارش Daily Mail، حالا ریبری معتقد است این جایزه از او ربوده شده و رسانه های فرانسوی هم در این میان مقصر هستند. بایرن مونیخ در آن فصل فوق العاده بود و هم بوندس لیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. آنها در نهایت 4گانه ای رویایی به ثبت رساندند. ریبری هم در تیم هاینکس یک ستاره و مهندس بود و ردپایش در پیروزی های بایرن کاملا مشخص است.

ریبری در مصاحبه با Canal Football Club اظهار داشت:

“شرایط به گونه ای بود که انگار جایزه از من ربوده شد. واقعا نمی توان درک کرد. من تمام جام های ممکن را به دست آوردم. واقعا نمی توانستم نمایشی بهتر از آن داشته باشم. اتفاقی که افتاد یک بی عدالتی بود.
 

فرانک ریبری

ریبری در آن فصل 43 بار برای بایرن به میدان رفت و در 34گل تیم تاثیر مستقیم داشت. رونالدو با رئال تنها سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرد و 55گل در طول فصل به ثمر رساند. رئال در آن فصل نتوانست به قهرمانی لالیگا برسد و فاصله امتیازی زیادی با بارسای قهرمان داشت. در لیگ قهرمانان اروپا هم آنها در نیمه نهایی به دست دورتموند حذف شدند.

“کشور من از من حمایت نکرد. با چشمان خودم دیدم که فرانسوی ها می گفتند رونالدو باید برنده جایزه شود. آیا پرتغالی ها می گفتند مسی یا ریبری باید برنده جایزه شود؟ طبیعتا نه! در سال 2010 که تیم ملی فرانسه نمایش خوبی نداشت آنها نیاز داشتند یک نفر را متهم کنند و همه در فرانسه فکر می کردند مشکل تیم من بودم. حتی پدرومادرم چنین عقیده ای داشتند! نمی توانم کارهای برخی رسانه های فرانسوی را در آن دوران فراموش کنم. این داستان مثل زخمی است که همیشه با من می ماند.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Adib دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 20:54

دقیقاااااااااااا راست میگه

پیمان دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 22:05

حیف حاج بلال
وقتی اونقدر زود حتی سی سالش هم تکمیل نشده بود از تیم ملی خداحافظی کرد خیلی تعجب کردم بخصوص که اونموقع فرانسه با نداشتن بازیکن فوق ستاره دست و پنجه نرم میکرد و درکش نکردم که چرا این کار رو کرد ولی الان بعد از چهار سال میفهمم چرا

آلمان ۹۰ + ۱۴ دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 23:00

تفففففففففففففففف ... به نامردا

babak_bavaria سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 00:39

کلا بدشانس بود
و با این تیکه از حرفش که گفته کشورم ازم حمایت نکرد شدیدا موافقم
کلا بازیکنه محبوبی نیست واسه کشورش
هر چند این رابطه دو طرفست
و من مطمئن هستم اگه قرار میبود خودش بین بایرن یا فرانسه یکی رو انتخاب کنه بایرنو انتخاب میکرد
در مورد توپ طلا هم که یه جورایی واسه طرفداران باشعور و پخته ی فوتبال روشن شده که فقط جنبه تبلیغاتی و نمایشی داره
یکی مثله ریبری که از طرفه رسانه ها حمایت نمیشه قطعا نمیتونه شانسی برای توپ طلا داشته باشه حتی اگه 5تا جامو با تیمش فتح کرده باشه که خودش یکی مسوبینه این کار بوده باشه
حتی اگه هترین پاسور اروپا باشه
جالبش اینجاست که بهترین بازیکنه اروپا انتهاب شد ولی بهترین بازیکنه جهان نبود
این مورد خودش گویایه فاجعست
در قلبمان خواهی ماند

mehrangermani سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 16:09

اقا دیگه گندش در اومده بهترینهار رو فقط اسپانسرها تعیین میکنن اونم از قبل به نظر من فقط باید زمانی برسه که انتخاب بهترینها توسط نرم افزار انجام بشه مثل بازیهای کامپیوتری یعنی بعد از هر بازی هر بازیکن با توجه به عملکردش و ایتمهای مختلف نمره کسب کنه و در پایان نمره ای دریافت کنه و در پایان فصل مجموع یا میانگین نمره سبب انتخاب بهترین بازیکن بشه

اکبرماتئوس سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 20:15

غصه نخور ریبری جان!
فقط تو نبودی که حقت رو پایمال کردند،توپ طلای اولیورکاهن(2002)و مانوئل نویر(2014 ) هم را هم دزدیدند.
مرده شور همه شون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد