وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: ناگلزمن جوان و جاه طلب است؛ زیر نظر هاینکس بازیکن بهتری شده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله از کار کردن زیر نظر یوپ هاینکس راضی است.  

نیکلاس زوله در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ بیش از انتظارها در ترکیب قرار گرفته است و دلیل آن را جدا از بازی های خوب این مدافع جوان،را می توان مصدومیت و عدم آمادگی هوملس و بواتنگ در مقاطع مختلف دانست، فرصت هایی که زوله از آن ها به بهترین شکل استفاده کرد.

نیکلاس زوله در مصاحبه t-online درباره بازی روز شنبه مقابل هوفنهایم گفت:

“این برای من یک بازی ویژه است، اما بازی رفت در هفته سوم برای من ویژه تر بود. بعد از حضوری کوتاه در بایرن مونیخ دوباره به هوفنهایم برگشتم و بسیاری از چهره های آشنا را دوباره دیدم، جالب بود. هنوز با تعدادی از بازیکنان و اعضا باشگاه در ارتباطم.
 

ارتباط با یولیان ناگلزمن:

“بسیار کم. بیشتر ارتباط من با فیزیوتراپ و بدنساز تیم هوفنهایم است، دو فردی که 3 سال قبل و در روزهایی که من شریط سختی بعد از مصدومیت رباط زانو داشتم بسیار به من کمک کردند و مواظب من بودند.
 

سبک مربیگری ناگلزمن:

“یولیان یک مربی جوان و بلند پرواز است که بسیار در مورد فوتبال صحبت می کند. او سخنرانی خوب و در عین حال ایده های هیجانی زیادی برای بازی دارد. سال گذشته بسیار خوب کار کردیم و من افتخار می کنم که جزئی از آن تیم بوده ام.
 

یوپ هاینکس:

“او من را تبدیل به بازیکن بهتری کرد. امیدوارم رشدم در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد و در نهایت بتوانیم عناوینی را کسب و جشن بگیریم. انتظارات یوپ از من بالاست و در عین حال به من اعتماد دارد، به نظرم این شرایط برای من بسیار خوب هستند.
 

قهرمانی با بایرن مونیخ:

“اگر با بایرن در این فصل بوندس لیگا قهرمان شوم یکی از آروزهای من محقق می شود، اما هنوز 15 بازی در لیگ باقی مانده است. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد